Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min webshop som sælger herretøj!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes du bør holde tingene i farver, drop sort-hvid billederne. :)

Udover det er det et godt udgangspunkt for en fin shop! Arbejd med SEO og så gør mig den tjeneste, som 99% af alle shops glemmer - lav nogle "pakkeløsninger", hvor man kan købe komplette tøjsæt. Det behøver nødvendigvis ikke være billigere, men lidt i stil med de manequiner i butiksvinduerne - Der er faktisk en del mennesker, der gerne køber et sæt tøj, som er sat sammen af kyndige mennesker :)  Du kan eks. se det på tommy-hilfigers egen webshop

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har de fået farver :)

SEO bliver gjort af professionelle, da jeg ønsker at det skal gøres ordentligt.

Det med komplette tøjsæt, det har jeg godt tænkt på, men jeg havde tænkt at bruge bloggen til den slags. Bloggen ville ikke være ''Vi har lige fået en lyserød trøje hjem'', men mere ''Sådan her kan du bære en lyserød trøje'', hvis du forstår hvad jeg mener :) Men det kunne være, at jeg burde lave noget á la ''månedens outfit'' el. lign. 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sadeq Alwan:

Nu har de fået farver :)

SEO bliver gjort af professionelle, da jeg ønsker at det skal gøres ordentligt.

Det med komplette tøjsæt, det har jeg godt tænkt på, men jeg havde tænkt at bruge bloggen til den slags. Bloggen ville ikke være ''Vi har lige fået en lyserød trøje hjem'', men mere ''Sådan her kan du bære en lyserød trøje'', hvis du forstår hvad jeg mener :) Men det kunne være, at jeg burde lave noget á la ''månedens outfit'' el. lign. 



Lyder helt sikkert som en fornuftig løsning til os, der er hovedløse til at sammensætte tøj ;) ! 

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået lavet et nyt logo af Boisen. Siden er også ændret lidt og der er to blogpost på bloggen. 

Jeg er selv vild med min side, men er lidt i tvivl mht. bloggen. Ville I selv læse sådan nogle posts eller er de for lange/kedelige? :)  

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)