i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd "

Besøgsantal på webshop braget ned

Side 2 ud af 2 (16 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 64.628
Fra KOKKEDAL
Tilmeldt 6. jun 08
Indlæg ialt: 15.358

Mikael christiansen
Fra Poledanser
Skrevet 29-04-2012 kl. 12:24

her er meget brugte grundene hvorfor falder i besøgs tal

videoer er mere interessant at klike på så vis ligger samme sted google og der ligger en video sidste på siden der suger tiltrækning kan det være grunden er der kommet andet på google eller andre steder der gør din siden taber

har en konkurrent lavet en pænere beskrivelse organiske søgning nu og her tilbud og køre måske også  adwords kampagne med tilbud ord derved så mister du også fokus fra din side

links steder der måske giver brand effekt hos konkurrent har de kørt en pressemeddelelse og været i medierne 

har de fået billeder op der ses google de får tit også flere klik især mister du meget vs ikke har det samme

der kan mange grundene , men du kan optimere også din side med mine råd selv om det ikke er grundene videoer og pressemeddelelse gør meddelers mere spændende kampagner med mere kan aldrig skade og det er næsten altid svært lige at se hvorfor altid lige hvorfor de vinder

hvorfor kan man ikke se det altid , fordi vis du har tænkt folk søger lige den brugt stavefejl eller det ord som du aldrig tænkte på og det fandt den konkurrent  ud ad , måske skulle undersøge konkurrenter kryds og tværs hvad og hvor de får deres besøgene frem , man kan tit bruge site:domæne.dk der ser man deres ord i titlerne så finder man ud ad hvad satser der du kan også kigge på hvad ord de skriver på deres side så får du en lille viden om hvad de satser på og gør det med samtlige konkurrenter og når du fundet ud ad det gør du det bedre end dem og dobbelt så godt som dem 

min udvikling poledanser her  knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig 

Amino-karma 4.108
Fra Måløv
Tilmeldt 15. jan 10
Indlæg ialt: 759
Moderator SystemAdministrator
Lars Holdgaard
Fra LetterAmazer IvS
Skrevet 29-04-2012 kl. 12:39

Du er med meget stor sandsynlighed blevet basket af Google Penguin (ligesom rigtig mange andre).

Et af vores sites er også blevet ramt let (dog ikke lige så hårdt som dine tal viser). 

Vores plan for at komme tilbage:

• Hæftig indsats med at sænke bounce rate væsentligt og forøge antal sidevisninger pr besøgende
  • Kontakte store sites for at få solide links
  • Masser af presse
  • Slette alle sider som har tyndt indhold og flytte sider sammen som minder om hinanden
  • Links, links, links
Held og lykke!

Mit navn er Lars - jeg er en travl mand med mange bolde i luften.

Amino-karma 1.273
Tilmeldt 19. jul 11
Indlæg ialt: 265

Thomas Sørensen
Skrevet 30-04-2012 kl. 18:06

Lars Holdgaard:

Du er med meget stor sandsynlighed blevet basket af Google Penguin (ligesom rigtig mange andre).

Et af vores sites er også blevet ramt let (dog ikke lige så hårdt som dine tal viser). 

Vores plan for at komme tilbage:

• Hæftig indsats med at sænke bounce rate væsentligt og forøge antal sidevisninger pr besøgende
  • Kontakte store sites for at få solide links
  • Masser af presse
  • Slette alle sider som har tyndt indhold og flytte sider sammen som minder om hinanden
  • Links, links, links
Held og lykke!

Så vidt jeg kan se fra hans analytics, så er lige efter april måneds begyndelse, at hans trafik faldt. Penguin startede d. 24/4. Så det er en fin teori, men den holder ikke :) 

Det lader dog til, at der har været mange som også faldt i trafik tidligere på måneden. Jeg har hørt om nogle stykker, som fik tilsendt en mail, hvor google gør opmærksom på, at deres linkprofil ikke ser naturlig ud. 

Jeg er dog enig med dig i de ting du skriver, som I vil fokusere på. Bortset lige fra links. Jeg er ikke sikker på, at det er vejen fra med mange links. Jeg tror, at fremtiden kommer til at byde mere på kvalitetslink, som faktisk har en relevans i forhold til ens site. F.eks. på en blog om samme emne. 

Amino-karma 7.245
Fra Århus
Tilmeldt 9. feb 08
Indlæg ialt: 1.467
Amino Plus

Panda fik en opdatering i begyndelsen af april, så det passer fint med ændringerne i algoritmen.

Betaler du or meget i mobilabonnement? Snakmere.dk | Tips og tricks på SEOportalen.dk | Følg mig på G+

Amino-karma 299
Fra Yorkville, IL
Tilmeldt 9. sep 11
Indlæg ialt: 86

Kristian Ullum Vind
Fra Mobildiskotek Elektro
Skrevet 01-05-2012 kl. 00:27

Det er umuligt at få et "hvorfor" ud fra en graf, den viser nemlig kun "hvad", hvor du skal bruge en kvalitativ analyse (i modsætning til den kvantiative som grafen er), men da der kan være så mange svar er det nok en god idé at gå med hvad drengene herinde siger :) 

Amino-karma 3.946
Fra Varde
Tilmeldt 9. jan 06
Indlæg ialt: 1.159

LinkCentralen.dk
Fra LinkCentralen.dk
Skrevet 01-05-2012 kl. 01:14

Synes der mangler en OM OS på siden.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 2 ud af 2 (16 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Søgemaskineoptimering (SEO) hjælp & gode råd
Emner Svar
Flere sprog
Nyeste indlæg af Jesper Ejlersen , i går kl. 23:52
3
Backlink checker?
Nyeste indlæg af totalmanden , i går kl. 21:40 1, 2
5
SEO i wordpress fra begyndelsen, hvordan?
Nyeste indlæg af Andreas Karlssen , i går kl. 10:08 1, 2, 3, 4, 5
20
Har brug for SEO råd! Hvad mangler vi?
Nyeste indlæg af Martin sølberg , den 24-11-2014 kl. 19:40 1, 2, 3
12
Gratis do-follow link til startup's og coworking spaces
Nyeste indlæg af Mads Singers , den 24-11-2014 kl. 12:50
0
Er min side SEO venlig
Nyeste indlæg af Rejsestedet , den 24-11-2014 kl. 10:20
4
SEO-hjælp og journalføring