Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Streaming løsning - Hvordan?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Står og skal til at starte et site med noget streaming, men er lidt på bar bund omkring hvordan det gøres bedst.

Skal streame og optage fra et andet program der køre på computeren, som så skal vises på et website live eller med kort forsinkelse, der skal være mulighed for at streame/optage fra flere forskellige programmer på samme tid..

Nogen der kender en løsning de kan anbefale?

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 01:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,jeg har i længere tid studeret på området og har fundet frem til at den bedste live og offline streaming på nettet af hd kvalitet er http://www.ustream.tv/ du kan enda streame fra din smarthphone direkte og imens skifte mode til offline streaming både pc og smartphones... Jeg har sat det op til en ven som driver nyheds site,sker der noget streamer han direkte fra området med sindsyg god kvalitet.. Held og lykke

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Må man se din ven site eller kanal på ustream ?

Hvad bruger han af udstyr til dette. ?

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Marbella, Spanien
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 23
Fra  Miracle Spain S.L. Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Martin,

Der er to overordnede muligheder:

1. Hav din egen infrastruktur
2. Brug en online service til formålet

Med din egen infrastruktur skal der laves noget simpel opsætning og drift og måske noget udvikling ved brug af et produkt som flash medie server, wowza, red5 eller lignende. Alle nævnte serverprogrammer kommer med demoer som måske lever op til dine krav.

Hvis du bruger en onlineservice som f,eks, ustream som der allerede er nævnt er du mere begrænset med dine muligheder men kan tilgengæld starte uden nogen opsætning af infrastruktur af andre alternativer her er bambuser, Justin.tv og qik. Jeg ved ikke om danske 23video også har en live option men de virker ret sublime til en slags Brandes youtube
Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige sat det op på min egen side , så i kan se det, min kamera er bare lidt dårlig , sig lige til vis i er på så går jeg lige online:-) og man kan betale til en prof version hvor der ikke er reklamer og mere kvalitet...

 

http://ensarsoft.com/ensartv.aspx

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan i se min undulater:D

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar allesammen.

Det skal ikke streames via andet site, helst internt da der kommer til at være reklamer på og streamet når det er slut skal ligge i et arkiv, derfor det også er vigtig at det kan optage samtidigt.

Og det er heller ikke via webcam der skal streames, men fra et eksternt program/klient der køre på computeren.

Architect tak for svar vil prøve at undersøge de sites du nævner, har du andre erfaringer eller gode råd må du meget gerne smide dem :)

Findes der virkelig ikke et stykke software der kan dette?

Martin

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøver liga at hive den frem igen, da vi er løbet ind i problemer som vi ikke lige umiddelbart kan finde nogen let løsning på.

Vi kan sagtens få streaming af skrivebordet til at fungere, men problemet er at vi skal streame flere forskellige dele af skrivebordet (der hvor hvor de forskellige klienter kører) dvs at vi skal have flere streams kørende på en gang.

Nogen med en god ide til hvordan vi gør dette?

Martin

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)