Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

om at lave en hjemmeside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 8
Fra  nordsjælland´s reklameservice Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg skal igang med at lave en hjemmeside og vil selv lave den jeg har kigget på one.com men jeg kan ikke prøve det som man kan nogle andre steder inden man køber det så vil høre om der er nogle der har prøvet at lave en side hos one.com og hvad syntes i om one.

jeg bliver glad hvis nogle også vil skrive deres hjemmeside adresse her som er lavet hos one så jeg kan se reslutatet

hvis der er nogle der har et andet sted hvor det er billigt at lave en side og det skal også være nemt at lave så må i også gerne skrive

hilsen Stephan 

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt kan jeg ikke anbefale one.com, men det kommer jo helt an på, hvad du skal have på din side. Er det en blog, en netbutik, en præsentationsside eller ??

Der findes masser af open source systemer, så der burde faktisk ikke være nogen grund til at lave det hele fra bunden, når der findes så mange færdige løsninger, du kan installere og tilpasse.

Meebox.net er et rigtig godt bud på et webhotel - se evt. min signatur, hvis du vil have rabat på et pro-webhotel.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis du ikke har forstand på programmering, så ville jeg også anbefale meebox.

De har noget som hedder one-click system. hvor du med et enkelt klik har installert wordpress eller anden ligende program, hvor du efterfølgerne kun skal skrive dit indhold og smide billeder på. Der er en masse gode guides til brug af wordpress, så det er hurtigt og simpelt at kommer igang med.. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Vælg alt andet end One og Surftown. Vælg et ordenligt webhotel såsom Meebox.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Angrybird:

Vælg alt andet end One og Surftown. Vælg et ordenligt webhotel såsom Meebox.

vh AB

jeg kan klart også anbefale meebox.net de levere billige priser og har nærmeste ingen ned tid og få sider på hver server set i forhold den lave pris så man får en super stabilt webhotel hos meebox.net

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Angrybird. Nu har jeg haft one.com i længere tid, så ville høre, hvorfor du ikke kan anbefale dem - så jeg måske i fremtiden kan være bedre stillet Geeked

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Krogslund Jensen:

Hej Angrybird. Nu har jeg haft one.com i længere tid, så ville høre, hvorfor du ikke kan anbefale dem - så jeg måske i fremtiden kan være bedre stillet Geeked

nu har jeg lige skrevet enig men her er mine grundene

få sider på hver server

nem at komme i kontakt med

lavere priser

hurtigere webhotel

vis endelige er i tvivl læs meebox.net truspilot.dk http://www.trustpilot.dk/review/www.meebox.net og læs one.com

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jonas Krogslund Jensen:

Hej Angrybird. Nu har jeg haft one.com i længere tid, så ville høre, hvorfor du ikke kan anbefale dem - så jeg måske i fremtiden kan være bedre stillet Geeked

Det har jeg skam også haft i lang tid, faktisk ligesiden og lidt før de hed b-one.com. Jeg oplevede dårlig kundeservice, perioder med nedetid, også har de ikke priser der kan matche Meeboxes. One er bare et firma med lidt for mange penge til Markedsføring.

vh AB

EDIT: Glemte lige at nævne at du ikke kan oprette databaser hos one, du får bare en database, og som deres kundeservice siger: "Sådan er det bare!"

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror uden at vide det, at det som Stephan er på udkig efter er noget ala 123hjemmeside.dk hvor man kan lave sin egen side.

Om du kan det hos one.com ved jeg faktisk ikke, men det er sådan set også underordenet.

Skal du bruge siden som visitkort ud ad til, så nytter en side som er lavet i sådanne systemer ikke. Men er det til leg er det sådan set fint nok.

Få nogle professionelle, eller nogle som har forstand på wordpress til billige penge her på amino.dk til at lave din side, det andet ser alt for uprofessionelt ud.

Personligt så kunne jeg aldrig finde på, at handle med et firma som har lavet deres hjemmeside i sådan et system, for mig signalerer det at de ikke gå sindsygt meget op i deres image ud ad til, og hvis de ik gør det, hvorfor så gå op i at levere kvalitets produkter til deres kunder. Så jeg vælger direkte firmaer fra på denne begrundelse.

Hav det med når du laver din side.

 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

En 1-click installation af WordPress, og evt. et billigt eller gratis theme ovenpå, vil være en bedre løsning end de CMS'er jeg har set leveret gratis med webhoteller. Det er endda ofte nemmere at komme igang med end det CMS webhosten tilbyder.

Og med WordPress findes der 1000vis af tutorials og steder hvor man kan finde hjælp hvis man har brug for det. Det er ikke altid tilfældet med et CMS der tilbydes af webhosten.

Mvh Carsten


Side 1 ud af 1 (10 indlæg)