Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til logo/navn på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er lige ved at sætte min hjemmeside op.

Er der nogen der kan hjælpe mig med hvordan jeg får ændret template navnet på min hjemmeside, så der i stedet for "manificent" kommer til at stå "Tine Bjørnø"? Jeg har prøvet at sætte mit navn ind som et logo, men så kommer der den der grimme hvide baggrund bag navnet, som ikke passer ind i de øvrige farver. (Jeg kan nemlig ikke lige finde ud af hvordan man kan gøre baggrunden usynlig, hvis det fx var en løsning.)

Jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

 

Mvh Tine Bjørnø

www.tinebjoernoe.dk  

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Det kan sagtens lade sig gøre at gøre sin baggrund gennemsigtig.
Men det kræver lidt billedbehandling.

Du kan skrive en email til mig på info@123design.dk.
Så vil jeg gerne hjælpe dig med det over weekenden.

Venlig hilsen

Kenni

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Baggrunden bag "MAGNIFICENT" er hvid - så skal baggrunden bag din tekst ell. rettere logo, vel også være hvid? - ellers opstår der jo en boks eller nærmere blok oppe i toppen, og det vil da for alvor slet ikke passe ind :S

Fra Esrum
Tilmeldt 13. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry - nej den er ikke helt hvid kan jeg godt se nu xD du har helt ret.. send billedet til mig i største størrelse på jimmy@rittencommedia.dk så sender jeg dig et fritlagt et retur på 2,5 splitsekundt (:

Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg er meget taknemmelig over at I tilbyder at lave det for mig. Men da det er et problem jeg tror jeg kommer til at løbe ind i flere gange ville jeg egentlig hellere viden hvordan I havde tænkte jer at gøre detBig Smile

Jeg har tidligere arbejdet i photoshop med mit logo hvor jeg har fjernet baggrunden. Derefter har jeg gemt det som en PNG fil. Men det virker ikke baggrunden er der stadig.

Så hvis det ikke er for meget forlangt, vil I måske fortælle mig hvad jeg kan gøre?

Mange hilsener fra Tine

Fra Hyrup
Tilmeldt 10. Jul 08
Indlæg ialt: 266
Fra  BRIGITTA MATHILDE Reolmontøren Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan fritlægge billedet med lasso funktionen, trykke ctrl+x for at klippe det ud, opret et nyt billede som PNG med gennemsigtig baggrund og trykke ctrl+v for at sætte det ind, på den nye gennemsigtige baggrund :-) herefter kan du beskære billedet så baggrunden passer i størrelse med dit logo.

Håber dette kunne bruges.

Mathilde

Fra Rødkærsbro
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 481
Fra  ReneSejling.dk Skrevet kl. 08:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Man skal have en noget stabil hånd før fritlægning med lasso funktionen bliver godt.

Den bedste måde at gøre det på er ved at bruge pen værktøjet og så lave et punkt for hvert sted på linien rundt om objektet. Du kan lave kurver ved at holde alt nede og trække med musen. Kræver lidt øvelse men resultatet bliver bedst.

Brug evt bagefter refine edge knappen til at lave fritlægningen endnu bedre. Herefter kan du fjerne baggrunden.
Tilmeldt 17. Mar 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg sørme det virker. Fik ovenikøbet mit logo med.Smile

Mange tak for jeres hjælp

Mvh Tine

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal slette baggrundslaget i Photoshop og gemme som png24 med transperent baggrund.

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)