Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste bank til en erhvervskonto

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop stiftet et I/S sammen med 3 andre personer.

Vi havde tænkt os at benytte Danske Bank til vores erhvervskonto, men de tager 600 kr i kvartalet i gebyr - er det mon den gængse pris?

Derudover kræver de, at vi alle 4 møder op samtidigt for at skrive under. Den ene af os er dansk statsborger, men er bosat i Frankrig og har ikke umiddelbart planer om at skulle til Danmark i den nærmeste fremtid. Til trods for dette, så mener de ikke, det på nogen måde er mulig at fravige disse regler - hverken vha. vitterlighedsvidner samt naturligvis den fornødne dokumentation.


Vi kommer ikke til at skulle låne penge og i det første lange stykke tid er det nok (desværre) også begrænset hvad der kommer til at stå af penge på kontoen - så hverken ind- eller udlånsrenten er så relevant for os.

Kan du mon anbefale en god bank - og hvad er din vurdering af gebyret samt kravet om personligt fremmøde ved oprettelsen af kontoen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth

Jeg bruger Nykredit Bank, det koster 150 kr. i kvartalet for brug af Webbank Erhverv og 150 Kr. årligt for et VISA/Dankort ellers ikke andre gebyrer.

Alle papirer blev sent til mig på mail som blev underskrevet og sendt retur med alm. post sammen med kopi af sygesikringsbevis, kørekort samt tegningsudskrift fra E&S

Super nemt.

MVH

Kim

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi bruger Nordea, og betaler kun et årligt gebyr for et betalings kort. Men de krævede altså også at alle mødte op nede i banken for ID tjek osv. Tror det er svært at undgå.

Fra Rask Mølle
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 339
Fra  Legehjulet Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Bruger danske bank. Ingen Erhvervsgebyr, gratis visa og netbank. :-)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Villumsen:

Hej Lisbeth

Jeg bruger Nykredit Bank, det koster 150 kr. i kvartalet for brug af Webbank Erhverv og 150 Kr. årligt for et VISA/Dankort ellers ikke andre gebyrer.

Alle papirer blev sent til mig på mail som blev underskrevet og sendt retur med alm. post sammen med kopi af sygesikringsbevis, kørekort samt tegningsudskrift fra E&S

Super nemt.

MVH

Kim

Hej Kim.

Jeg har også Netbank Erhverv hos Nykredit, men mindes ikke det koster mig 150,- kr. i kvatalet. Betaler kun årligt gebyr på mit VisaDankort.

Mvh
Martin

Fra København S
Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 87
Fra  Lexi Media Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey, hvis du tillader PM så vil jeg fortælle dig skridt for skridt hvad du skal gøre. Vi har lige haft samme problem da en af vores partner bor udlands. Det har ikke været nemt.
Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jensen:
Jeg har også Netbank Erhverv hos Nykredit, men mindes ikke det koster mig 150,- kr. i kvatalet. Betaler kun årligt gebyr på mit VisaDankort

 

Hej Martin

Der er forskellige priser alt efter hvilke ydelser du vil have i Netbanken.

Jeg har indeholdt 450 transaktioner i gebyret, hvis jeg ville have ERHVERVS netbank uden gebyr, ville jeg få et tranaktionsgebyr på 0,75 kr pr overførsel.

Men alt er jo til forhandling så det er sikkert også et spørgsmål om engagementets størrelse.

MVH

Kim

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ifb:
Den ene af os er dansk statsborger, men er bosat i Frankrig og har ikke umiddelbart planer om at skulle til Danmark i den nærmeste fremtid

Spørg banken om en legalisering af vedkommendes pas og/eller samt notar på en fuldmagt givet af vedkommende til dig er godt nok.

Ellers er der nok ingen vej udenom.

 

Køb ren argan olie her

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Villumsen:

Martin Jensen:
Jeg har også Netbank Erhverv hos Nykredit, men mindes ikke det koster mig 150,- kr. i kvatalet. Betaler kun årligt gebyr på mit VisaDankort

 

Hej Martin

Der er forskellige priser alt efter hvilke ydelser du vil have i Netbanken.

Jeg har indeholdt 450 transaktioner i gebyret, hvis jeg ville have ERHVERVS netbank uden gebyr, ville jeg få et tranaktionsgebyr på 0,75 kr pr overførsel.

Men alt er jo til forhandling så det er sikkert også et spørgsmål om engagementets størrelse.

MVH

Kim

Jeg betaler ingenting. Jeg er kunder der privat og ringede til dig og spurgte om det var muligt at få en erhvervkonto til min webshop. De bad om mit CVR nummer, derefter oprettede de kontoen til mig, sendte nogle papire og det var det.

Har på intet tidpunkt hørt eller set det koster penge at have en erhvervskonto hos dem. Mystisk.

/Martin

Fra Roskilde
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (13 indlæg)