Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kender du en god autoforhandler skabelon/plug-in til WordPress ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa Amino-guys & -gals :-)


- jeg sidder med en klient som er autoforhandler, og gerne vil kunne præsentere de biler han har ´i stald´ på sin hj.side
- til hans webside ér valgt WordPress som værktøj

- og, jeg har brugt en del tid på at søge efter et plug-in, eller en skabelon der kan bruges til dette formål, men indtil nu, ikke den store succes ... :-/


- kravene er rimeligt enkle :
- præsentation af hver enkelt bil med (flere) fotos + salgs-info (årgang, model, type, km, mv. )
- evt. med mulighed for søge-funktion på detail-elementer i salgs-info (ikke et ufravigeligt krav)
- gerne med mulighed for at kunne præsentere en oversigt med fotos af biler til salg, på forsiden (eller et udpluk af disse)
- gerne at kunne præsentere samtlige biler med fotos+detail-info som oversigt/katalog
- der er ikke behov for at kunne gennemføre salg/betaling via website´t
- skal kunne fungere med min. 2 sprog

- har fundet en amerikansk skabelon som opfylder kravene ganske fint - men, er usikker på mulighederne for om denne kan oversættes ...
- autoforhandler - tema, wordpress - http://www.frogsthemes.com/themes/wordpress/autos-pro/

- så, har du kendskab til en skabelon, eller et plug-in der kan bruges til dette formål, så høre jeg meget gerne herom
- eller måske, en standard plug-in der kan modificeres til formålet

hilsner
Dann S.
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dann,

Jeg synes da, at det theme du alerede har fundet ser ganske godt ud ved første øjekast.

Har du prøvet at kontakte dem for at høre, om der er direkte understøttelse for oversættelse? Ellers kan det jo stort set altid lade sig gøre, hvis man er villig til at vade gennem nogle php-filer.

dbh
Kenneth

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Fra Jomtien / Pattaya
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 147
Fra  juicekuren.dk Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dann

Jeg kan stærkt anbefale http://www.yootheme.com(de laver themes og moduler til Joomla og WordPress)

De har noget der hedder ZOO, og det fungerer super til præsentation af produkter, og er let at sætte op.
Du kan se hvad det kan her (der er også vist biler som eksempel) http://www.yootheme.com/zoo/apps/index.php?option=com_zoo&view=frontpage&Itemid=3

Håber du kan bruge det til noget.

Mvh. Jan Bachmann

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kenneth

- ja, jeg hár kontaktet dem vedr. muligheder for oversættelse - men, ikke pt. modtaget nogen respons herpå

- og, det var netop for at undgå at skulle igang med ´mikro-kodning´, php-grums og lign. på websitet ....

- og, for at kunne gøre det enkelt med at indlægge min. 2 sprogversioner på site´t

hilsner

dann s.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Jan

-tak for tippet med Yootheme - den vil jeg lige kigge lidt nærmere på ...

- er faktisk selv igang med at konvertere mit eget website til Joomla/Yooutheme - og, havde glemt at de også laver templates til WP

hilsner

dann s.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kim

- også tak for tippet med Bilinfo - men, deres (høje) prisniveau gør at de i denne sammenhæng er uinteressante ...

- ønsket fra kunden er netop at have/finde et alternativ til BilInfo ...

hilsner

dann s.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Jeg kan anbefale AutoMotiv som jeg brugte til et lille hobby projekt der desværre pt. er lidt død. Udover et flot tema, så er vedkommende som har lavet temaet utrolig venlig til at bistå til assistance.

Jeg er dog usikker på om det kan leve op til dit krav om at sprogversionere sitet. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 288
Fra  www.hypersynectics.com Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Dofs

- tak for info -den ser ikke helt ueffen ud ...

 denne kunne være værdi at bruge

- og, jeg har i mellemtiden fundet en forståelig ´kogebogs-opskrift´ på nettet, på hvorledes man oversætter en WP-website - også selvom det er med ´mikro-kodning´

hilsner

dann s.

Fra København
Tilmeldt 24. Aug 09
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan,

Jeg har rodet meget lidt med Wordpress, så jeg ved ikke hvordan det er at køre parallelsprog med. Du skal dog være opmærksom på, at hvis du ønsker et 1 til 1 version af sitet på begge sprog, at du ikke ender op med to sites som du skal vedligeholde, men prøver at se om det kan konfigureres - men det ved du sikkert allerede Smile.

God weekend.

/Dofs

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)