Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshoppens blog øverst på google søgeresultater? hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har næsten lige startet (ca 4 md siden) webshoppen www.snøre-bånd.dk som sælger snørebånd. Når man søger på snørebånd på google, som er vores vigtigste ord, ligger vi ikke højt nok på trods af meget lille konkurrence, samt vores blog side er den der er linket til?

Vores forside er der ikke vildt meget tekst på da vi gerne vil have at kunderne klikker sig ind under vores snørebånds kategorier da det forhåbentlig er snørebånd de leder efter.

Er vi nød til at skrive en masse tekst på forsiden for at komme op på google, og kan man eventuelt skrive det længere nede på siden så man ikke forvirrer folk?

Yderligere har vi oprettet os med google adwords, men synes at et simpelt ord som snørebånd er dyrt. Hvis vi er villige til at betale 3,5kr per klik kommer vi ikke øverst. Skyldes dette en i forvejen lav placering/rating hos google, eller er der andet vi har overset?

PS. er det godt jo flere links man har, også selv om det er fra døde forums/meget gamle tråde?

Håber i har nogle guldkorn jeg kan komme i sving med.  På forhånd tak.

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

1) er sendt til dig.

2) Din side laver duplicate content, da menustrukturen indgår i url adressen. Se f.eks. disse sider http://www.xn--snre-bnd-f0a9p.dk/runde-3mm-fine/Snoerebaand-3mm-Sort og http://www.xn--snre-bnd-f0a9p.dk/Snoerebaand-3mm-Sort er identiske

3) du skal have mere tekst ind på siden 

4) overveje et mere professionelt logo

5) Kan du tage dankort igennem Ewire? du har ellers et billede af et dankort

6) hvorfor kan jeg ikke klikke på rabatbillederne?

7) i gang med lidt mere linkbuilding 

8) unikke meta titles og meta descriptions på siderne

Lidt af det jeg fandt.

Vh

Casper

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for din hjælp og den tid du bruger på at hjælpe.

Er uendeligt taknemmelig :)

Har stadig et par spørgsmål i indlægget jeg mangler svar på så hvis andre kender svaret på disse eller har supplerende feedback, sidder jeg spændt og venter.

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)