Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimediedesigner søger webprogrammør (Samarbejdspartner)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer! 

Jeg ender min uddannelse som multimediedesigner her til sommer og vil derfor prøve at starte mit eget firma op. Det er som en start ikke noget jeg satser på at leve af, men som et deltidsprojekt ved siden af studiet. (Jeg har mange områder jeg stadig gerne vil have tid til at fordybe mig i)

Jeg søger derfor en god webprogrammør, gerne på samme stadie som mig, med samme intentioner.
Jeg går meget op i detaljer og at det er lavet  100 % ordentligt. Så du skal ikke være typen som bare vil have et projekt overstået hurtigst muligt! ;-)
Ligeledes er det også vigtigt at vi ikke bare arbejder i standard CMS templates. Jeg designer alt fra bunden.

Det er vigtigt at du kan arbejde selvstændigt, da det er dig der skal styre programmeringen 100 % og holde dig inden for de aftalte tidsfrister. 
Hvilket sprog du arbejder i gør mig ikke noget. 

Angående betaling, ja så er du jo noget vi skal tjene sammen og det skal selvfølgelig fair fordeles. Men forvent ikke de store 100.000 kroners projekter til at starte med ;-)

Jeg har et projekt (en webshop) som vi til en start kan tage fat i sammen og se hvordan sammenarbejdet går.

Hvor du er fra, gør mig ikke noget. Jeg forestiller mig at vi får opsat nogle gode online møder over Skype eller hvad vi nu mener der kan dække behovene. 

For at vise noget af det jeg kan, se tjek evt. min praktikansøgning ud her:
https://www.dropbox.com/s/k2m635rws6rcozw/Praktikans%C3%B8gning%20David%20Jensen.pdf 

 

Er det noget for dig? Så send mig en mail til : dadajensen@gmail.com

Og jeg understreger lige igen. Det er ikke mig der skal styre projektet, det skal vi begge som et teamwork! ;-) 
 


Venligst
David Jensen, 20 år. 
Arbejder til dagligt som praktikant hos Grafisk Trykcenter A/S i Esbjerg, forløbet slutter i juni. 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Tag i et kig på CloudSprout, det er ganske vist ikke helt færdigt endnu, men jeg vil bestemt tro at det er noget for dig.

Med CloudSprout kan designere selv bygge komplette webløsninger, a la dem som man før skulle bruge en udvikler til at leverer.

Vores fokus er på design frihed og kreativ kontrol, du kan se nogle af de løsninger andre designere har lavet med CloudSprout her:

http://www.cloudsprout.dk/showcase.html

 

Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby. 

Tak for svaret, det vil jeg da prøve at kigge på.




Men jeg søger stadig en programmør (-: 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)