Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål lukket

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål lukket

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ikke bare en bog set med fornuftige øjne, som du i tidernes morgen har skrevet imens du var i job, hvis du udgiver den :)

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål lukket

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem kan bevise (andre end dig selv), hvornår bogen er skrevet ? Kan den ikke være skrevet over flere år ? Altså mens du både har været arbejdsløs og haft job ?
Tror det vil blive lidt for problematisk for a-kassen at bevise hvornår du egentligt har skrevet bogen. For når du er arbejdsløs, er du så reelt ikke kun tilgængelig for arbejde i tidsrummet kl. 8:00 til kl. 16:00. Med andre ord, når du er arbejdsløs, har du vel stadig ret til både ferie og fritid...

Fra København Ø
Tilmeldt 6. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis den bliver udgivet efter at du er kommet i arbejde, tror jeg egentligt bare A-kassen er glad for at du ikke skal betales mere, og der vil sandsynligvis ikke være meget fokus på dig.

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål lukket

Fra Kastrup
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmål lukket

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan det selvfølgelig være anderledes når man skriver en bog end hvis man har firma. Men i en periode hvor der var risiko for at jeg ville ende på dagpenge undersøgte jeg hvad der ville ske hvis det skete da jeg har firma i fritiden. Det jeg fik at vide var at...

Du bliver modregnet i dagpenge pr timebasis. Det vil sige at arbejder du 10 timer en uge for dit firma (bog) så trækker de 10 timers dagpenge.

Så om du tjener 1 mill på at arbejde 10 timer, så trækker de altså stadig kun 10 timers dagpenge. Så går bogen godt så kan du sagtens omsætte for mange penge og stadig have dagpenge. Det kræver bare at timetallet er lavt.

Håber det giver mening.

Mvh

Thomas 

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du skal jo opfylde de betingelser for at få understøttelse, når du har gjort ,må du jo selv om hvad du laver resten af tiden, det med at ikke fortælle det til til nogen.

Nu ligger det jo flere på google. eks at du skriver den på understøttelse Big Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)