Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Damage control hosting/webserver

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 01:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan oplever ni at jeres webhost/hostingvirksomhed håndtere nedbrud?

Oplever i at de har en aktiv dialog med jer i mens de arbejder på at løse problemet

Eller er der tavshed i længre tid så at i må lytte til rygter på diverse fora om hvordan det går.

Og stoler i på jeres leverandør eller tager i jævnligt backup så at i reletivt nemt kan bytte leverandør.
Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Michael

Dette er ikke en host, men et wordpress template side. http://demo.woothemes.com/dos/

De været nede nogle døgn, men levere opdateringer via midlertidig blog og yder support på mail og twitter. Forstil hvordan de havde reageret hvis de var en host virksomhed.

Nedetid sker, men jeg forventer at min host har en strategi for support og hurtig come back.
Jeg ville nok ikke forvente at min host hurtig kan leverer mine filer, så jeg kan skifte ;), dem har jeg tilgengæld selv liggende!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

De ting jeg har hosted ude i byen, tager jeg jævnligt backup af. Virksomheder har det med at lukke, så det er ikke kun tekniske problemer der skal tages højde for.

Pga lange svartider på mindre ting fra min tidligere hostingleverandør, har jeg valgt at hoste mine kunder selv, selv om jeg helst ville koncentrere mig om at lave hjemmesider.

Mine kunders hjemmesider tager jeg backup af hver dag + en ekstra backup hver søndag. Jeg har en ekstra kopi af alle backups på mit kontor (rsync). Så selv hvis hostingcenteret lukker kan jeg genskabe mine kunders hjemmesider på kort tid.

Jeg stoler på min hostingleverandør, men tager backup for en sikkerheds skyld.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver lige vores/mit besyv med

Meget få gange har vi oplevet "nedbrud" med vores leverandør, og har der været noget "galt" har det aldrig været alle vore sites der har haft et midlertidigt problem da det er spredt udover omkring 15-20 forskellige webservere/systemer, nedbrud har der som sådan aldrig været, mere opdateringer af hostingudbyderens systemer hvilket vel aldrig kan undgås helt, altid noget der har varet mindre end 10-15 minutter og det sker vel 1 gang om året. Vores udbyder laver backup af alle databaser flere gange dagligt og vi kan hente en kopi af disse i op til 30 dage bagude, så sover trygt om natten der. Har lokalt en kopi af alle websites og laver derudover en backup af databaser med mysqldump.exe lokalt 1 gang ugentligt hvilket er nemt og er kun en kommandolinie for hver mysql server

Der er altid nogen der lige skal prøve en ny udbyder på markedet og så sidder de og piver her bagefter, find dog en udbyder der har styr over tingene, dem er der en del af så man fatter ikke at folk gider spilde deres tid med en amatørudbyder der ikke aner hvad de laver. De små udbydere har ikke ret mange kunder og derfor ej heller penge til at drive en ordentlig forretning og det er sandsynligvis derfor de mister interessen...

Bruger primært webhosting.dk, og har alt mail igennem webhosting.dk fordi deres smarte spamfilter simpelthen er det bedste.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)