Køb et Amino Sponsorlink
De skulle gerne være Back Online nu.
E-mail: dv@chimp.eu
Amino Freelance
www.chimp.eu
Besked for 7 minutter siden:
"Nedbrud grundet strømudfald i 4 rackskabe. Strøm er på igen. Afventer maskiner kommer op igen."
De er oppe igen :-)
www.StreetPatrol.dk
Yes vi er på igen;)
BH og sov godt (læs: ROLIGT)
Lars
Valg af samarbejdspartner til rengøring og anden service bliver ofte afgjort ved en tilfældighed. Få svar på dine spørgsmål! Se mere her!
det var kort tid nede og det var oveni første gang , jeg har oplevet det , det er simpelthen super service dem kan man kun være tilfredse med
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Gita Street: Yeps, bedst som jeg var ved at skrive om scoremiddage. Til UnoEuros ros skal siges at få sekunder efter der var problemer, gav de en meddelelse om problemet på Twitter. Skrive om SCOREMIDDAGE???? Ikke uinteressant...! Ku' være jeg sku' prøve at score nogle sikre tips...!
Yeps, bedst som jeg var ved at skrive om scoremiddage. Til UnoEuros ros skal siges at få sekunder efter der var problemer, gav de en meddelelse om problemet på Twitter.
Tjek på din hjemmeside - Apoma
Tjek på tekst, fotos, aktualitet, browser/platform, navigering, struktur, tags, links, test
Poul Madsen: Ikke uinteressant...! Ku' være jeg sku' prøve at score nogle sikre tips...!
Haha :-) Det er selvfølgelig et spændende emne, men det er overmodigt at kalde dem "sikre tips" :-D