Køb et Amino Sponsorlink
Hej Amino,
Er UnoEuro også nede hos Jer?
Ingen af mine sider, som er hosted hos UnoEuro fungerer :-(
Mvh
Ja desværre.
Den kære Tom fra Unoeuro har skrevet følgende på Twitter:
" Der ser ud til at være nogle problemer med vores netværk pt. Er ved at undersøge nærmere. "
Så de er på sagen :)
Yeps, bedst som jeg var ved at skrive om scoremiddage. Til UnoEuros ros skal siges at få sekunder efter der var problemer, gav de en meddelelse om problemet på Twitter.
www.StreetPatrol.dk
Øv øv øv... Håber ikke det går udover mine google keyword rankings.
Det tror jeg ikke du skal være bange for, medmindre det er noget længerevarende, hvilket jeg hverken håber eller tror på - de plejer at have rigtig godt styr på tingene.
denne her side ligger også unoeuro strip girl den er også nede, men jeg har aldrig før nu oplevet ned tid med dem , så jeg regner snart med de er oppe igen, jeg kan klart anbefale dem
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Første gang jeg oplevet det :)
Kan man sagsøge dem for tab af potential omsætning på sin webshop :)
E-mail: dv@chimp.eu
Amino Freelance
www.chimp.eu
dolce:Kan man sagsøge dem for tab af potential omsætning på sin webshop :)
hahahahah! Godt spørgsmål! :)
Bulldesign.dk - Professionel udvikling og design til erhvervslivet.
Nej, det tror jeg ikke, eftersom de højst sandsynligt nok har lavet en "disclaimer", som man takker ja til i forbindelse med sit køb.
Og i den disclaimer, står nok beskrevet at der er en risiko for nedbrud i forbindelse med hosting.
Nogen må have gravet kablerne over på den onde måde eller sådan noget. Hele lortet er nede - unoeuro, curanet, wannafind, 123hotel und so weiter (jaja, samme firma, samme datacenter, I know, but still)... Øv øv øv! Held og lykke til Tom og resten af banden med at få det online igen.
Med venlig hilsen / Best Regards
Anders Eiler, Meebox - Webhotel & Cloud Servere