Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af bomuld

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia!

Du har skrevet at jeg skal sende, hvilke slags farver jeg skal bruge til dig. Men jeg ved ikke hvilke jeg skal bruge. Jeg ved at rød og sort skal være sammen, og hvis og mørkeblå. Men jeg ved ikke om du skal have farvekoder for farverne, eller du bare skal vide hvilke farver der skal passe sammen.

Hilsen Andreas

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg har ikke brug for farve koder endnu, bare farve kombinationer. for at kunne give ca. pris.

Mvh Pia

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pia!

I logoet skal der være to farver, som der skifter alt efter hvilken farve selve poloen er. Logoet skal selvfølgelig broderes direkte på tøjet og skal være 15mm, dette skal sidde på venstre bryst. Bag på den højre skulder skal der være et logo, som stort set bare er en golfbold, som skal være ca 50*50mm, som skal være samme farve som logoet på brystet.

Den sorte polo. - logoet skal være rød, hvor kanten på logoet skal være i en mørker rød. Inde i ærmet skal der være  en rød stribe på 20mm. Som skal være den samme farve som selve logoet. - Dette skal der være på alle poloerne.

Den røde polo. - logoet skal være sort, hvor kanten af logoet skal være en mørkegrå, inde i ærmet skal der være en sort stribe.

Den hvide polo. - logoet skal være mørkeblå, hvor kanten af logoet enden skal være sort eller, lyser blå. inde i ærmet skal der være en mørkeblå stribe.

Den mørkeblå stribe. - logoet skal være hvidt, her ved jeg ikke hvilket farve kanten på logoet skal være. inde i ærmet skal der være en hvis stribe.

Men med hensyn til hvor mange jeg har tænkt mig at bestille, så har jeg i starten tænkt at bestille mellem 30-50 styk dem alle i M,L og XL. alt efter hvor meget det koster.

Men du skal lige vide, at jeg vil have at det sys, farves og når der skal tryk skal det også gøres i Danmark. Hvis det kan lade sig gøre så skal bomuldet også helt være vævet i Danmark.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)