Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer med IQ medier

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,
Jeg vil gerne have lidt reklamer på min hjemmeside, men jeg er kun 16 år.
Jeg har besøgt en del partnersider i løbet af dagen, men hos de fleste skal man være 18.
Jeg ved, at man kan oprette sig hos Partner-Ads uanset alder, men er der nogen af jer, der ved om der er en minimumsalder hos IQ medier?
Jeg har lige skimlæst deres brugerbetingelser og mindes ikke have set noget med alder, men jeg må jo nok hellere lige tjekke det op først!

Håber at høre fra jer,

Mathias Kock (www.newinvestor.dk) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det skal jeg ikke kunne sige, men vil derimod anbefale at du tager et kig på EuroAds i stedet. Har mange lignende kampagner, men er meget mere pålidelige. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv IQ Medier og er selv 17 år. Jeg har endda også skrevet til dem at jeg er 17 år og de har ikke sagt noget til det. Så jeg tror godt du kan oprette dig og bruge deres kampagner på din hjemmeside :-)

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mathias,

Hvis du kan få dine forældre til stå inde for dig og det du laver, så er du meget velkommen hos IQ Medier.

DU er velkommen til at skrive til vores kontakt@iqmedier.dk, hvis du har nogle spørgsmål.

Mvh .
Casper Ravn
IQ Medier

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt IQ Medier i nogle år nu, og har haft gode oplevelser. Har altid fået udbetalt mine penge - kun problem én enkelt gang, men ellers har de generelt gode kampagner :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)