Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino hastighed - why?

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin/Lundsby

Da I købte Community Server, fik I så retten til at lave rettelser i koden? Jeg ved, at I ikke har selve kildekoden til Community Server, men hvis jeg skulle fejlsøge (og jeg vel at mærke havde retten til det :-)) så ville jeg dekompilere assemblierne og builde det igen med debug info i. Jeg ved, at mit indlæg ikke giver mening, hvis man ikke har retten til det og hvis I allerede ved at problemet ikke har noget med selve kodningen af Community Server, men jeres egen kode.

Jeg melder mig gerne på banen til at teste kode.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Jacob og jeg har brugt denne tråd til at teste i, fordi vi skulle havde nogle nye indlæg lavet på Jacobs lokale maskine.

Vi har ikke noget at blive færdige med forside optimeringen endnu, så den version i ser idag er nøjagtigt den samme som igår, og altså derfor stadig for langsom.

Men glæd jer, den version vi har kørende er cirka 0.7-0,8 sek. om at vise Jacobs forside, der ellers tager imellem 7-9 sek i den nuværende version. Så det betyder at visning af forsiden cirka er blevet 10 gange hurtigere.

Vi håber og forventer på at kunne udrulle den imorgen, men intet er sikkert hvis ikke koden er klar så bliver den selvfølgeligt ikke rullet ud.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Det er kun dele af kildekoden som vi ikke kan komme i nærheden af fordi det er obfuskeret, men det er som sådan ikke der hunden ligger begravet.

Vi tror egentligt vi har fundet løsningen til et markant hurtigere (den Redis baserede jeg nævnte tidligere), og er nu ved at kode den færdig. Vi fortsætter imorgen for at se om vi ikke kan komme i mål der.

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Benytter app på iPad - oplever ingen problemer

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niklas

Tak, for sidst :-)

Amino har nu brugt NewRelic i en lille månedstid og det er fantatisk. Sammen med DotTrace og en pose med tricks så har man det der skal til for at få buk med næsten ethvert .Net site's performance problemer.

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Hej Niklas

Tak, for sidst :-)

Amino har nu brugt NewRelic i en lille månedstid og det er fantatisk. Sammen med DotTrace og en pose med tricks så har man det der skal til for at få buk med næsten ethvert .Net site's performance problemer.

I lige måde :)

Ok super, jeg undrede mig blot over den manuelle indmelding herinde :)

Tilmeldt 5. Dec 06
Indlæg ialt: 45
Fra  Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Thumbs up på Redis Yes Fedt at høre, at I tager det tunge (læs: simple og ekstremt effektive) skyts i brug.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det skal lige siges, At der ikke endnu er deploye dnoget. Men det kommer nok snart :)

How glemte at sige god morgen.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den nye forside live, hvad siger i?

De bedste hilsner

Martin

 

Side 5 ud af 6 (59 indlæg)