Køb et Amino Sponsorlink
NU burde den være der,
Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.
Lad os se hvor hurtig den er nu. Det ser goooooodt ud....
Hvad mon dotTrace fortæller so?
Jacob Rohde: Ingen tvivl om at der er visse sider især forsiden der skal gøres hurtigere, hvilket vi også arbejder på. Forresten kan I nederst på siden se hvor lang tid det tog for serveren at behandle siden, denne tog for mig fx. 1,2 sekunder.
Ingen tvivl om at der er visse sider især forsiden der skal gøres hurtigere, hvilket vi også arbejder på.
Forresten kan I nederst på siden se hvor lang tid det tog for serveren at behandle siden, denne tog for mig fx. 1,2 sekunder.
Forsiden:
8,580 sekunder i ASP.NET pipeline.
Kan godt være jeg bare er en plus bruger, men det er ikke acceptabelt, det er et problem der har været her i over et halvt år, og det er ikke løst endnu.
Global internet radio · Overvåg de større danske handelssider · Onsdags lotto - en hobby side
Jeg får en noget anden værdi: 0,670 sekunder i ASP.NET pipeline.
EDIT: Anden gang blev det til 8,205 sekunder i ASP.NET pipeline.
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Min siger: 10,576 sekunder i ASP.NET pipeline
Anden gang: 7,846 sekunder i ASP.NET pipeline.
Tredje gang: 9,110 sekunder i ASP.NET pipeline.
alle gange har jeg tastet det ind i browseren og trykket enter.
GREENWEB.DK Infosystemer og TouchDigitale skilte til din virksomhed, brug din eksisterende computer og LCD skærm og omdan dem til et digitalt skiilt. Vis reklamer for dine produkter og opnå bedre salg. Kommuniker let og effektivt med dine kunder. Vi udvikler også touch applikationer til selvbetjening lad dine kunder betjene sig selv med en touch skærm. Besøg os på www.greenweb.dk
Igen:
8,907 sekunder i ASP.NET pipeline.
9,781 sekunder i ASP.NET pipeline.
Betydelig hurtigere når jeg ikke er logget ind. Mellem 2 og 3 sek.
Ja, nu er specielt forsiden meget laaaaaaangsom, sidste måling 20,5 sekunder
Revisors blog, ny blog: Årsregnskab eller saldobalance Tidligere: Firmabil eller privatbil 2013
Tonny Skov Pedersen: Ja, nu er specielt forsiden meget laaaaaaangsom, sidste måling 20,5 sekunder
Den kan jeg slå:
26,98 sekunder i ASP.NET pipeline.
Mit nr. 2 forsøg er dog kun:
9,375 sekunder i ASP.NET pipeline.
Med venlig hilsen
Tommy