Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino hastighed - why?

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg beklager hvis der er noget information der er gået min næse forbi!

Jeg oplever desværre endnu engang at Amino er næsten ulideligt langsomt. Det er hovedsageligt på forsiden, hvor den tit hænger op mod et minut og andre gange slet ikke kommer ind på siden.

For nylig læste jeg et indlæg fra Martin Thorborg hvor der stod, at der var nogen der arbejde på fejlretning og andre på en masse nye spændende tiltag.

Indtil der var styr på det eksisterende, så var det måske bedre at sætte det nye på hold, for så ustabilt som det er nu, så er det ofte at man / jeg springer et besøg over, da det dræner at sidde og kigge på venteikonet.

Jeg bruger IE 9, hvis nogen kender til, at den er blevet specielt inkompatibel med Amino :)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tommy

Vi måtte lige lægge en fejlrettelse op, hvilket genstarter Amino, og det tog lige noget tid, så det var nok det du oplevede.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jacob Rohde:

Hej Tommy

Vi måtte lige lægge en fejlrettelse op, hvilket genstarter Amino, og det tog lige noget tid, så det var nok det du oplevede.

Der er løbende lange svartider, når jeg skal ind på amino. Ofte dropper jeg at gå ind på siden, da der går mere end et halvt minut.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om at der er visse sider især forsiden der skal gøres hurtigere, hvilket vi også arbejder på.

Forresten kan I nederst på siden se hvor lang tid det tog for serveren at behandle siden, denne tog for mig fx. 1,2 sekunder.

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra Korsør
Tilmeldt 10. Mar 12
Indlæg ialt: 366
Fra  Pravour Filmbureau Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har det nok også været. Men jeg vil også sige at siden er utrolig langsom desværre, da dette også giver mindre besøgende og mindre debat på siden, øv Sad

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes at Amino aldrig rigtigt har været hurtigt, og jeg tit oplever at vente op med 1-2 minutter for at komme ind på forsiden.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har 100% fokus på hastigheden, som er blevet langt bedre end før.
Men der er en hel del arbejde tilbage og næste skridt bliver at vi på mandag, når vi har data nok, vil analysere alt og så tage de skridt der skal tages.
Der er lagt en handlingsplan som vi følger og vi kan ikke gøre det hurtigere.
Alt det indlysende er forlængst lavet, nu er det kun det super underlige tilbage og det er ikke let at finde.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:

Hej Tommy

Vi måtte lige lægge en fejlrettelse op, hvilket genstarter Amino, og det tog lige noget tid, så det var nok det du oplevede.

Hej Jacob,

Den har jeg sandsynligvis også ramt, men det er desværre bare ikke kun i dag. Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg mene det i hvert fald er en uge - 14 dage.

Men jeg kan se længere ned at I er på hele problematikken, så det er bare at væbne sig :)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tommy Nitz:

Hej Jacob,

Den har jeg sandsynligvis også ramt, men det er desværre bare ikke kun i dag. Uden at lægge hovedet på blokken vil jeg mene det i hvert fald er en uge - 14 dage.

Men jeg kan se længere ned at I er på hele problematikken, så det er bare at væbne sig :)

Næste gang du oplever at Amino er lang tid om en sidevisning, kan du så ikke skrive det url'en og hvad der står på siden under ASP.NET pipeline, samt hvor lang tid du oplever siden tog!

På den måde er chancen for at finde ud af hvor problemet ligger større.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg må sige at efter Lundsby havde sine fedtede små udviklerfingre dybt inde i maskinrummet, er der kommet en del mere fart på siden. Jeg oplever slet ikke samme frustrationer som tidligere, og hvis Lundsby og Amino-teamet kan få Amino til at køre endnu hurtigere er det bare en bonus.

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)