Køb et Amino Sponsorlink
Levi Nielsen Dahl: Er siden solgt, hvis ikke er du velkommen til at sende mig link til sitet samt statistik og omsætning;)
Er siden solgt, hvis ikke er du velkommen til at sende mig link til sitet samt statistik og omsætning;)
Jeg skal nok skrive herinde når shoppen er solgt.
Send mig lige en PM med din e-mail, så kan vi lige snakke :)
E-mail: dv@chimp.eu
Amino Freelance
www.chimp.eu
Alle interesserede kan eventuelt tilføje mig på Skype.
Så kan jeg hurtigt svare på spørgsmål og sende stats og dokumenter.
Username: Vidicool
Hej
Jeg har dog ikke skype, men vil rigtig gerne hører mere om statistik og omsætning, samt hvad din priside er :)
/Mikkel
Hej Mikkel
Det kan vi sagtens aftale.
Send en PM med din e-mail og jeg vil kontakte dig :)
Hej Dolche,
Jeg synes at det lyder spændende, og sammentiedigt som en "butik" man kan overskue!
Har du mulighed for at sende lidt flere informationer omkring siden, gerne følgende:
Salgstal, ( antal gennemførte salg)
Omsætnings tal,
Pris, ( jeg ved du har sat 25.000 men er du til at handle med?)
Link
Ellers andre relevante oplysninger som du mener kunne være nyttige
Med venlig hilsen
Eia
Det kan jeg sagtens. Har du mulighed for at sende mig en pm privat besked med din e-mail ?
Ønsker ikke bud under min mindstepris :)
For at lige informere alle, så er det første bud modtaget på 25. I må meget gerne byde herinde, så folk kan følge med.
Sælger shoppen når jeg hørt fra alle med interesse. Og Helst indenfor næste uge.
Så er det snart tid til at finde en vinder af shoppen :)Auktionen slutter i morgen tirsdag den 01.05.12 KL: 14:00 og sælges til højeste bydende.
Send gerne info på mecci@live.dk
Sendt ;)
dolce: Statistikken er udmærket forhold til webshoppen stadig er meget ung. Webshoppen har haft 9240 unikke besøg og har 78 registreret kunder.
Statistikken er udmærket forhold til webshoppen stadig er meget ung. Webshoppen har haft 9240 unikke besøg og har 78 registreret kunder.
Hej Dolce.
Hvad vil disse tal sige?
Er det pr. måned, siden starten eller hvad?
Hvor stor en del kommer fra Google organiske søgninger?
I har filtreret egen trafik fra?
Vh
Casper
19 årig iværksætter med egen Gadget-webshop samt flere affiliate-sider