Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lav min webshop

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg går med ideen om at starte en webshop der skal sælge moderne muleposer med et specielt tryk og laptop sleeves i et rustik design. Derfor søger jeg efter en til at udvikle min webshop. Jeg mangler både logo og webshop - derfor følgende spørgsmål:

Hvem kan udvikle min webshop og logo?

Hvad vil prisen være?

Faldgruber?

Har I nogle gode råd?

Mvh Martin

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:55
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hvad koster en bil?"

Prisen på en webshop vil være mellem 500,- og 200.000,-

Nærmere kommer vi det ikke før du stiller nogle krav Wink

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hvad koster en bil?"

Prisen på en webshop vil være mellem 500,- og 200.000,-

Nærmere kommer vi det ikke før du stiller nogle krav Wink

Tilmeldt 1. Feb 11
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke klar over hvilke tekniske krav jeg skal stille til min webshop?

Jeg forestiller mig at den skal kunne nogenlunde det samme som denne: http://e-tasker.dk/

Altså nogle produkter på forsiden og så produktkategorier til venstre som man kan trykke ind på og se mere.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Du skal være velkommen til at kontakte mig.

"Hvad koster en bil? " ---> Jeg skal nok vise dig nogle forskellige biler og give pris på dem. :-)

Du er velkommen til at ringe eller skrive til mig!

De bedste hilsner/Best regards

Simon Strande

Projektleder

www.standoutweb.dk
Direkte:  +45 36 98 19 11

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

marketing4you:

Hej :)

Jeg går med ideen om at starte en webshop der skal sælge moderne muleposer med et specielt tryk og laptop sleeves i et rustik design. Derfor søger jeg efter en til at udvikle min webshop. Jeg mangler både logo og webshop - derfor følgende spørgsmål:

Hvem kan udvikle min webshop og logo?

Hvad vil prisen være?

Faldgruber?

Har I nogle gode råd?

Mvh Martin

Hej Martin
Vi tager 14.995,- for en køreklar professionel webshop. Dette er inkl. første års hosting og betalingsgateway. Eneste anden udgift er til godkendelse hos NETS (det gamle PBS) - og så selvfølgelig det sorte hul der hedder markedsføring.
Du kan læse mere om vores service her: http://getashop.dk
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad var dit start budget selv?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Du vil garanteret få en masse tilbud herinde. 

Men kort af det lange er at Danhost tilbyder en webshop til 399,-/mdr. og 500 i oprettelse og så får du et utrolig let administrationssystem (CMS-system) inkl. hosting og meget mere. 

Jeg synes du skal kigge nærmere på vores hjemmeside. Jeg må hellere oplyse dig om, at vi arbejder hårdt på at abonnementet falder ned til 249,-/mdr. meget snart, så det var måske værd at have med i overvejelserne? www.danhost.dk/webshop

Men skriv gerne lidt mere om, hvad du har af ønsker.

Med venlig hilsen
Kathrine Svendsen,
Danhost 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

marketing4you:

Jeg går med ideen om at starte en webshop der skal sælge moderne muleposer med et specielt tryk og laptop sleeves i et rustik design. Derfor søger jeg efter en til at udvikle min webshop. Jeg mangler både logo og webshop - derfor følgende spørgsmål:

Hvem kan udvikle min webshop og logo?

Vi kan udvikle din shop for inkl. logo for dig, dette gør vi i samarbejde med dig, dvs vi holder et møde over Skype hvor vi gennemgår dine idéer sammen med dig eller du sender os krav specifikationerne, hvorefter vi sender dig en udkast til dit nye site og efter godkendelsen programmere vi dit unikke site.

marketing4you:
Hvad vil prisen være?

3.900.- for en Prestashop med unikt design (ikke template) dog skal du selv sørge for domæne og hosting som typisk koster 9.- pr mdr. - hertil kommer omkostningerne til NET´s hvor vi tilbyder 25 % på oprettelsen, ellers kan du tage Paypal som er gratis men dyrere i drift.

marketing4you:
Faldgruber?

Mange tror lykken er gjort når shoppen er sat i verden, intet kunne være mere forkert idet den kræver du "nusser" om den ligesom en butik i det virkelige liv.

Desuden skal du sikre dig at din leverandør kan yde den tekniske service der skal til og ikke bare levere et klippe klistre projekt (vi har bl.a front- og backend programmører i vort team)

marketing4you:
Har I nogle gode råd?

Overvej om du vil ofre tid og penge på dit site, tænk over de månedlige udgifter, sørg for få en god service af din leverandør samt du ejer alle dele af din nye butik + se referencer (vi sender gerne vores) og syntes du din idé er super også i morgen så se at komme i gang.

Om du vælger os eller andre ønsker vi dig held og lykke med dit projekt.

Mvh

HH

Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

hej.

Prøv gå ind på rosengrenhosting.dk. det er simpelt og billigt, som en god service.

P.S gå ind på qxl under webshop, så kan du få det hele til kun 699,- :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)