Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Babyjungle.dk - giver du feedback?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra odense
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dorte,

ja, der skal mere sortiment i, men pt ved jeg ikke endnu, hvilke mærker jeg skal investere i næste gang.

Jeg vil nemlig ikke gøre lige som alle andre- de mærker jeg har, har ingen andre i DK- udover legetøjet!

Derfor er jeg på jagt efter noget nyt.

Men ja, du har ret:-) der skal mere på!

MVH Martina

www.babyjungle.dk - Lækkert babytøj, sko, møbler - alt det, du ikke kan undvære!

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martina

Jeg kan godt lide dit design og opsætningen af siden. Jeg synes, den er dejlig overskuelig og behagelig at kigge igennem.

De fleste andre her er kommet ind på de andre ting jeg havde med betaling og sociale medier. Jeg har dog en sidste ting, der personligt irriterer mig.

Den her chat funktion nede i højre, som virker utrolig standard på mange sider. Den irriterer mig fordi:

1. Den er på engelsk og din side er på dansk

2. Jeg har aldrig set den online. I dit tilfælder kigger jeg nu på din shop kl 10:55, hvor den burde være online (?).

3. Den er bare grim og i vejen for dit så flotte design!

Skal man have en mulighed for at chatte med jer, så synes jeg bestemt, at man skal linke til en underside, hvor det så er muligt at køre en chat funktion. Du kan sagtens reklamere med denne funktion og sætte et link op til undersiden under din Fri Fragt lastbil på forsiden. Dette giver også interne links til siden, det viser kunderne, at der er en chat-funktion og du bevare det flotte design! :)

Det var mine 25 øre. Håber du kan bruge det.

Fortsat rigtig god fredag og go' vind med shoppen!

// Casper

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)