i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Start af selvstændig virksomhed

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Alt det andet om at starte virksomhed"

Engelsk Ldt med dansk ApS

Side 2 ud af 2 (17 indlæg) < Forrige 1 2
Amino-karma 24.174
Fra Castiglione Tinella
Tilmeldt 6. dec 10
Indlæg ialt: 4.422
flag

Henrik Koudahl
Skrevet 30-04-2012 kl. 18:40

Jeg kan anbefale http://www.companiesmadesimple.com/ som en særdeles seriøs samarbejdspartner....

/Henrik

Amino-karma 13.980
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. aug 10
Indlæg ialt: 2.552
Amino Plus
Tonny Skov Pedersen
Fra Erhvervs Consult Revis...
Skrevet 30-04-2012 kl. 18:51

En anden mulighed kunne også være en Amino, der har megen erfaring med engelske selskaber.

http://www.amino.dk/members/Jens-Baag_F800_e-Thomsen/default.aspx

Tonny

Amino-karma 28.552
Tilmeldt 30. okt 09
Indlæg ialt: 5.361
flag

BusinessMaroc
Skrevet 30-04-2012 kl. 21:14

Henrik Koudahl:

Jeg kan anbefale http://www.companiesmadesimple.com/ som en særdeles seriøs samarbejdspartner....

/Henrik

Tak for link. Har du anvendt dem eller kender nogen der har siden du anbefaler?

Skal nemlig i gang med at lave noget derovre når jeg er på plads med mit nuværende, i form af salg via amazon.co.uk med fullfillment deal, så rart hvis man kan slippe for alt det administrative bøvl.

Amino-karma 24.174
Fra Castiglione Tinella
Tilmeldt 6. dec 10
Indlæg ialt: 4.422
flag

Henrik Koudahl
Skrevet 01-05-2012 kl. 00:32

Entrepreneur - Jan:

Anvendt gennem nogle år, hvor de har vist sig at være  både dygtige, superhurtige og prisbillige både i forhold til det selskabsretlige men også med hjælp i forhold til regnskab og revisionsopgaver. 

Bemærket at de ofte bliver brugt af andre selskabsfabrikanter som underleverandører på det at stifte selskaber og siden administrere disse.

/Henrik

Amino-karma 28.552
Tilmeldt 30. okt 09
Indlæg ialt: 5.361
flag

BusinessMaroc
Skrevet 01-05-2012 kl. 00:54

Henrik Koudahl:

Entrepreneur - Jan:

Anvendt gennem nogle år, hvor de har vist sig at være  både dygtige, superhurtige og prisbillige både i forhold til det selskabsretlige men også med hjælp i forhold til regnskab og revisionsopgaver. 

Bemærket at de ofte bliver brugt af andre selskabsfabrikanter som underleverandører på det at stifte selskaber og siden administrere disse.

/Henrik

Tak Henrik!

Jeg vil anvende dem når projektet skal skydes i gang. De virker professionelle og hvis de leverer de ydelser der står, så er det billigt.

Amino-karma 56
Tilmeldt 26. apr 12
Indlæg ialt: 14

asfalt
Skrevet 09-05-2012 kl. 15:16

Hej og tak for svarene Yes

Nu til det mere kringlede - måske.

Hvis jeg sælger det danske ApS på et tidspunkt - hvordan bliver jeg så beskattet? Mit engelske holding modtager pengene og jeg tager udbytte heraf?

Hvis jeg vil arbejde lidt i mit danske ApS ved at flyve til DK et par gange om ugen. Hvordan skal aflønningen beskattes?

På forhånd tak!

Amino-karma 56
Tilmeldt 26. apr 12
Indlæg ialt: 14

asfalt
Skrevet 09-05-2012 kl. 21:42

asfalt:
Hvis jeg sælger det danske ApS på et tidspunkt - hvordan bliver jeg så beskattet? Mit engelske holding modtager pengene og jeg tager udbytte heraf?

Doh, dumt spm... ingen forklaring...

asfalt:
Hvis jeg vil arbejde lidt i mit danske ApS ved at flyve til DK et par gange om ugen. Hvordan skal aflønningen beskattes?

Doh, jeg tager selvfølgelig løbende udbytte ud fra det engelske selskab i stedet for at være delvist beskattet i DK...

Side 2 ud af 2 (17 indlæg) < Forrige 1 2

RSS-feed