Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jeg har et godt tilbud til dig!"

Få 10 % rabat på ALT hos Jakodan.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 6.488
Fra Kolding
Tilmeldt 8. mar 07
Indlæg ialt: 1.484
Amino Plus

Fra Jakodan A/S
Skrevet 25-04-2012 kl. 21:27
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Har du set den fine reklame for Jakodan som kører i banneret i toppen af amino?
Vi er ude efter at finde ud af, hvor mange af vores kunder, der kommer fra Amino - og det er til din fordel!

Lige nu får du 10 % rabat på alle Jakodans produkter..
Alt du skal gøre er at skrive "AMINO" i feltet bemærkninger, når du bestiller på hjemmesiden - så fratrækker vi rabatten efterfølgende.

Hos Jakodan.dk finder du super billige boblekuverter i kvalitetesmærket propac, stort udvalg af postordreposer og tekstilposer, papkasser, tape, gavepapir, bånd, bæreposer - Ja, kort sagt alt du skal bruge i din webshop eller fysiske butik.

Rabatten gælder kun i en begrænset periode og den gælder både nye og gamle kunder!

Amino-karma 24.699
Fra Bramming
Tilmeldt 23. sep 05
Indlæg ialt: 3.899
Amino Plus
Boysen
Fra SikkerhedsEksperten ApS
Skrevet 26-04-2012 kl. 17:42

Kan varmt anbefale at bruge Jakodan. Stort udvalg, god kvalitet også ikke mindst rigtig rigtig god service!.

Med Brandsikre Hilsner 

Kenneth Boysen, Brandteknisk rådgiver

Min passion ligger indenfor brandsikkerhed, som du kan se hvis du besøger min blog om emnet, kennethboysen.dk
Ved siden af jobbet som blogger, lever jeg af min shop, hvor jeg sælger sikkerhedsskilte. Læs mere på min amino profil

Amino-karma 105
Tilmeldt 10. apr 12
Indlæg ialt: 25

RGN
Skrevet 26-04-2012 kl. 17:48

Jeg står ikke og skal købe lige nu men det virker som nogle fornuftige priser i har, så i er i hvert fald blevet bookmarked :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed