Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedre konvertering på min shop! Kan du hjælpe? Vind Rødvin!

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Ulrik - mensbasic.dk:

Det er ærgerligt at du ikke kan følge mere med i hvor kunderne primært hopper fra.. Men jeg kan godt se hvorfor..:(

 

Men så må du jo koncentrere dig om de to trin du kan tracke, - hvor hopper de primært fra der??? - Hvis du har mulighed for at splitteste, så forsøg dig evt. men en lille kopi af din "fortsæt" knap over kurven på linie med "Levering 1-2 dage".. Jeg tester selv samme variant på min shop, og det ser lidt overraskende ud, men resulatatet er slet ikke validt endnu..

Ellers prøv at rksperimentere lidt med teksten i knappen, - farve og størrelse.. men du skal helst kunne splitteste det, - det vil jo godt nok være ærgerligt hvis det bliver dårligere end det er nu...

 

En anden ting.. - din "Købsknap" på dine varekort sidder, - undskyld sproget, dælen dunneme, langt nede.. så langt at jeg kom i tvivl om den overhovedet var der...

Er der ikke en eller anden måde, du kan få den op i nærheden af hvor jeg skriver antal???

/Ulrik

Hej Ulrik.

Tusind tak for dit indslag! Det er lagt til min webmand, at købsknappen skal højere op ved varen! Kan selv godt se, den er helt udenfor skærmen, når man kommer ind på en vare, med eks. tapet...!

Kunderne kan jo ikke rigtig hoppe fra i første trin, da de jo er der først, så det er trin to, der begynder at falde lidt fra. Men så kan jeg heller ikke tracke længere ind i kurven, eller betalingsforløbet Sad

Hvilket program bruger du til at splitteste med?

Dbh

Michael

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Aug 09
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:
Jeg har ikke lavet en aftale med GLS om fragt,

...nu var det egentlig dig selv som nævnte at du gav 81,- med GLS. Jeg kan selvfølgelig godt se at nogle af dine varer er tunge, men tilfældigvis var det ikke en særlig tung vare jeg bestilte som test. Derudover har du da masser af mindre, lette varer som wallstickers og lignende. Nu kan jeg ikke lige regne ud hvilke varer du selv sender og hvilke der kommer direkte fra din leverandør... I hvert fald kan det godt svare sig at lave en erhvervsaftale med enten GLS eller Post Danmark i stedet for at gå på posthuset med pakken - også selvom man ikke sender så mange små pakker.

Hvis jeg skulle købe maling til hele mit hus ville det for mig være underordnet om jeg skulle betale hele leveringen med Danske Fragtmænd, da maling i forvejen er dyrt (og tungt). Det er på de små/billige ordrer jeg ville forvente billig/gratis fragt.

Kan du se hvilke varer kunderne efterlader i kurven? Det ville jo være ret interessant at se, om der var sammenhænge her man kunne udlede noget af...

Bobles tumledyr og meget andet lærende legetøj

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JaskoB:
Prøv og se www.iHuman.dk, det kan være at det du mangler. :)

Hej Jacob.

Tak for dit svar.

Hvordan mener du IHuman kan forbedre konverteringen på min side? Tror du flere vil vælge at handle maling og tapet hos mig, fordi der står en person og taler til dem?
De fleste får et chock, hvis der pludselig kommer lyd på deres computer, og sidder de og surfer på jobbet, kan de være kollegaerne eller chefen bliver sure over det, når de hører det. Flere advarer direkte imod det!

Dbh

Michael 

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Fordelen ved at have en iHuman er at den besøgende selv vælger hvornår din iHuman skal afspilles.

Man kan således gøre den besøgende opmærksom på at der er lyd ved afspilningen på flere måder.

Det er helt klart noget som jeg mener vil kunne booste din forretning, da din branche består af nogle store markedsledere som er svære at konkurrere med.

Det er sikkert også derfor at du mangler kunder, men ved at differentiere dig og gå i front ved brug af nye metoder vil du kunne konvertere flere af dine besøgende.

Derudover tilføjer det også en wow effekt hvis den rigtige model bliver brugt :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1134
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael Haahr, jeg drikker godt nok ikke rødvin men her kommer mit besyv, 

1. gør lige denne tekst mere synlig på din side "Derfor står vi fuldstændig inde for kvaliteten i malingen vi forhandler. Skulle du af en eller anden grund, være utilfreds med kvaliteten på malingen, vil vi til enhver tid ombytte din maling, eller give dig dine penge retur" altså smid den på forsiden etc. 

2. læs denne tekst og skriv noget tekst der spiller på faktorerne i teksten. Og smid så den tekst op på din side under hvert eneste produkt som en produkt beskrivelse :-)

3. glem lige 1. engang Fordi det får folks underbevisthed til at tænke wow han sælger crap.

4. Jeg fandt ingen problemer med din til kurven funktion, men dog giver jeg Phillip ret i at linket "til kassen" er for usynligt :-)

5. det kunne være du skulle lave en video som denne, http://www.bd-store.dk/shop/cms-20.html fordi jeg sys virkelig at denne video er en genial Rosenstand Gimmick :-) (eller måske du skulle prøve at lokke Thomas til at gøre det for dig)

6. prøv at inddrage noget humor på din side, i dine forside tekster osv. 

det var så min mening :-)

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Tak Phillip for dit virtuelle forslag Yes Flot! Og du har ret Embarrassed

Dbh

Michael Haahr

 no worries Michael,

 as I mentioned in the PM  I would be happy to help you

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)