Jeg håber jeg har sat det ind, under det rigtige emne. Jeg ville lige starte med at fortælle lidt om hvad min virksomhed laver osv. Jeg arbejder med nogle hjemmesider, den ene er en social hjemmeside som facebook, den anden er en nyhedsside, med en masse artikler og et slags leksikon. 4: Nu når jeg arbejder hjemmefra, ville jeg så kunne trække noget af huslejen fra, det mener jeg hørte hos skattecenteret at en mand spurgte om, men at man godt kunne dengang i 2010, men under særlige regler. 5: Hvis jeg nu tjener penge uden at skulle betale moms af dem, ville det så være nemmest at lave to forskellige kontonr. en til alm indtjening med moms, og en anden med indtjening uden moms? 6: Nu ved jeg godt det ikke er til at svare på, men hvis jeg ønsker en revisor, til hjælp med at tjekke mit regnskab igennem, og få ham/hende til at sende alle oplysningerne til skat, hvad ville i skyde på det ville koste mig om året? På forhånd tak for hjælpen. Med venlig hilsen Chris |
Hej Chris
Du kommer nok ikke uden om at ringe til SKAT igen, så du kan få svar på dine spørgsmål.
Samtidig er det kun den enkelte revisor, der kan give dig svar på spørgsmål 6.
Det kan godt betale sig at gøre tingene efter reglerne. -Så fat i knoglen, så du kan bruge dine energier på din virksomhed med ro i sindet.
Med venlig hilsen