Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp os det sidste stykke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har fået lavet en virkelig lækker webshop, synes vi selv. Og nu har vi efterhånden finpudset de sidste ting og er klar til at modtage ris og ros.

Det drejer sig om www.sousvide.dk

Selv har jeg særligt et par undersider, som jeg ønsker lidt hjælp til, hvordan vi kan gøre pænere.

http://www.sousvide.dk/support/ - Her ønsker jeg at sætte det lidt pænere op, samt gøre det mere tydeligt at man herfra også kan klikke sig videre og skrive til os. Synes ikke det ser så pænt ud som det er nu, men jeg har slet ingen idéer selv, til hvordan det kunne se pænere ud.

http://www.sousvide.dk/hvad-er-sous-vide/sous-vide-tider-temperaturer/ - Her er jeg selv lidt i tvivl om det er sat godt nok op? Har i forslag til hvordan det kan sættes pænere op?

Giv gerne noget feedback på resten af siden generelt også.

Og jeg er selvfølgelig åben for alt konstruktiv kritik - og roser selvfølgelig :-)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Ingen? :-)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

rigtige flot side Big Smile

meget meget overskud plads forsiden det ser ikke smart ud efter den tekst sæt billedet der eller noget mere tekst på forsiden der.

fleste undersider er højre menu meget længere end der er indhold på siden find på et eller andet der hvor der er intet på siden

betingelse siden går på 404 fejl side , linket i bunden af siden

et par undersider skrives indhold på vej , så det håber jeg for de sider er helt tomme sider

der mangler social medie på siden især google plus det kan give et lille plus i google med nogle google likes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Too much "vi" not enough "du"

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)