Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med PayPal

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogle som har erfaring med PayPal som betallingsmulighed på deres webshop ?

Flemming

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kører det pt. på LavDinApp.dk og tror faktisk jeg forbliver ved den løsning.
Det har helt klart en påvirkning på din konverteringsprocent, men en hurtig løsning hvis du ikke vil i gang med betalingsløsninger fra Nets osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil lægge "blidt ud" er paypal rigtig fint i starten inden du kaster mange penge efter nets.

Jeg elsker selv paypal men desværre har mange danskere det ikke på samme måde :(

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun gode erfaringer med paypal på webshops.

Tilmeldt 18. Apr 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Philip.

Vil du oplyse mig om to ting:

Er der slet ingen omkostninger ud over gebyr ved hver betaling ?

Kan der bruges Visa Dankort ?

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også selv gode erfaringer med PayPal :)

Strange.dk:

Er der slet ingen omkostninger ud over gebyr ved hver betaling ?

Nope

Strange.dk:
Kan der bruges Visa Dankort ?

Ja der kan godt bruges Visa Dankort, nettop fordi det er et Visa kort og et Dankort i et. Men man kan ikke tage Dankort i sig selv, og bruger man Visa Dankort vil det køre på Visa's infrastruktur, ikke Nets (som står for Dankort).

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:
Ja der kan godt bruges Visa Dankort, nettop fordi det er et Visa kort og et Dankort i et. Men man kan ikke tage Dankort i sig selv, og bruger man Visa Dankort vil det køre på Visa's infrastruktur, ikke Nets (som står for Dankort).


Så vidt jeg ved så behandler Nets ALLE kort der er udstedt i Danmark - uden undtagelse. Og selvom betalingen med Visa/Dankort bliver behandlet som en VISA betaling, så går den igennem Nets. Hæng mig ikke op på det - men det er sådan jeg har fået det fortalt af både PayPal og Swedbank.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det kan godt passe. Pointen var egentligt bare at selvom man kan tage Visa Dankort er det vigtigt at man ikke reklamere med man kan tage Dankort :)

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi tilbyder PayPal betaling ved siden af muligheden for Visa/Master betaling. Nogle kunder foretrækker dette, da de så kan logge ind på deres PayPal konto og betale, uden at skulle finde deres betalingskort frem. Andre har bare pengene på PayPal kontoen og vil gerne betale med disse.

Jeg har meget gode erfaringer med PayPal. Og de tilbyder at udbetale pengene ligeså hurtigt som de fleste kortindløsere (2 dage).

Gebyrene er lidt høje, og det er ærgeligt, men jeg er fuldt ud tilfreds med dem. Det fungere som det skal. Dog skal man lige være opmærksom på at man ligeså godt kan få verificeret sin konto med det samme og få fjernet beløbsgrænserne. Vi ramte grænsen efter 2 dage. Men nu er alle grænser fjernet - det tog dog en uges tid at få styr på det.

Du kan også søge om lavere gebyrer osv derinde. Så husk at læse alt igennem - det kan spare dig for både penge og ærgelser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal er en rigtig fin service, vi brugte det selv på vores webshop i starten og har haft rigtig meget gavn af det. Desværre stoler danskerne ikke så meget pp PayPal, som nævnt tidligere. Men det er blot er spørgsmål om tid :)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)