Køb et Amino Sponsorlink
Hejsa
Jeg vil høre om der er nogle som har erfaring med PayPal som betallingsmulighed på deres webshop ?
Flemming
Jeg kører det pt. på LavDinApp.dk og tror faktisk jeg forbliver ved den løsning.Det har helt klart en påvirkning på din konverteringsprocent, men en hurtig løsning hvis du ikke vil i gang med betalingsløsninger fra Nets osv.
Hvis du vil lægge "blidt ud" er paypal rigtig fint i starten inden du kaster mange penge efter nets.
Jeg elsker selv paypal men desværre har mange danskere det ikke på samme måde :(
Magento Webshop ? Jeg har lavet Magento webshops i mere end 3 år for over 60 forskellige virksomheder - Skriv til mig nu og få tilbud indenfor 12 timer!
Du kan også se mit nye projekt hvor vi sælger Sexlegetøj. Bla. dildoer ? ;-)
Vh
Kristoffer Hjerrild
Jeg har kun gode erfaringer med paypal på webshops.
Fiskegrej og fiskeudstyr til Put & Take fiskeri
Tak for dit svar Philip.
Vil du oplyse mig om to ting:
Er der slet ingen omkostninger ud over gebyr ved hver betaling ?
Kan der bruges Visa Dankort ?
Jeg har også selv gode erfaringer med PayPal :)
Strange.dk: Er der slet ingen omkostninger ud over gebyr ved hver betaling ?
Nope
Strange.dk:Kan der bruges Visa Dankort ?
Ja der kan godt bruges Visa Dankort, nettop fordi det er et Visa kort og et Dankort i et. Men man kan ikke tage Dankort i sig selv, og bruger man Visa Dankort vil det køre på Visa's infrastruktur, ikke Nets (som står for Dankort).
cHosting.dk - Dansk webhotel med cPanel, CloudLinux, LiteSpeed, 1-klik installer, nul oprettelses gebyrer og 30 dages fuld retur ret!
Jacob Hansen:Ja der kan godt bruges Visa Dankort, nettop fordi det er et Visa kort og et Dankort i et. Men man kan ikke tage Dankort i sig selv, og bruger man Visa Dankort vil det køre på Visa's infrastruktur, ikke Nets (som står for Dankort).
Ja det kan godt passe. Pointen var egentligt bare at selvom man kan tage Visa Dankort er det vigtigt at man ikke reklamere med man kan tage Dankort :)
Vi tilbyder PayPal betaling ved siden af muligheden for Visa/Master betaling. Nogle kunder foretrækker dette, da de så kan logge ind på deres PayPal konto og betale, uden at skulle finde deres betalingskort frem. Andre har bare pengene på PayPal kontoen og vil gerne betale med disse.Jeg har meget gode erfaringer med PayPal. Og de tilbyder at udbetale pengene ligeså hurtigt som de fleste kortindløsere (2 dage).Gebyrene er lidt høje, og det er ærgeligt, men jeg er fuldt ud tilfreds med dem. Det fungere som det skal. Dog skal man lige være opmærksom på at man ligeså godt kan få verificeret sin konto med det samme og få fjernet beløbsgrænserne. Vi ramte grænsen efter 2 dage. Men nu er alle grænser fjernet - det tog dog en uges tid at få styr på det.Du kan også søge om lavere gebyrer osv derinde. Så husk at læse alt igennem - det kan spare dig for både penge og ærgelser.
PayPal er en rigtig fin service, vi brugte det selv på vores webshop i starten og har haft rigtig meget gavn af det. Desværre stoler danskerne ikke så meget pp PayPal, som nævnt tidligere. Men det er blot er spørgsmål om tid :)