Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shit - mistet alle gode placeringer på google overnight -

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:

Det er da samtidig lidt underligt, at jeg næsten slår omsætningsrekord på den første halvdel af en elleres sort dag for mit vedkommende Big Smile

Men de må jo komme ind for at købe smykker til manden andre steder fra også.

Men tak for jeres kommentarer, og jeg håber.

John D

hos mig har du stadigvæk første pladsen på herre smykker og herre smykker mænd 3 plads og mange flere ord , men jeg har da set vise forskel hopper frem og tilbage , men det ser ud til i alt visse ord rykker frem ad for dig din video eksempelvis på side 1 med masser af ord , var den det før altså din video ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
hos mig har du stadigvæk første pladsen på herre smykker og herre smykker mænd 3 plads og mange flere ord , men jeg har da set vise forskel hopper frem og tilbage , men det ser ud til i alt visse ord rykker frem ad for dig din video eksempelvis på side 1 med masser af ord , var den det før altså din video ?

Hej Michael

Videoen har lige fået lidt her på det sidste, men ja, den er rykket lidt frem i nat.

Og ja herresmykker, er den eneste placering jeg har beholdt.

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

marjoe:

Det er da samtidig lidt underligt, at jeg næsten slår omsætningsrekord på den første halvdel af en elleres sort dag for mit vedkommende Big Smile

Men de må jo komme ind for at købe smykker til manden andre steder fra også.



Måske har du fået bedre long-tail placeringer - eller folk der har købt via tråden her :-)

For mit vedkommende, er det mest nogle få trofæ-søgeord det er gået udover (ensidig linkbuilding internet og eksternt måske).

Eksempelvis har jeg samme gode placering på "kold kartoffelsalat", mens "kartoffelsalat" er røget helt ned i dyndet. 

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er alle mine topplaceringer der er røget.

I min ranktracker har jeg 100 af de bedste søgeord/sætninger for min, og de 30 havde 1 pladser.

nu er der kun 1 tilbage på førstepladsen, og alle pile er røde med mistede placeringer på 10-40 pladser, så det er ikke kun nogle enkelte.

Fik sgu kaffen galt i halsen, da jeg så det.

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig var det rødvinen i går aftes...jeg trængte til et ekstra glas ved midnatstid;)

Hmm...Nu er der sol over Virum, så den skal nydes!!! Vi trækker vejret...dybt!!!

Held og lykke til jer alle.

BH

Lars

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er lige rykket 8 pladser op på listen, ser ud til at min SEO virker ganske udemærket så :)

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg blev også slemt overrasket her til morgen, og det ser stadigvæk ikke godt ud. Vi får stadigvæk rigtig mange besøgende, men flere af hovedordene er blevet deranket meget.

Det ene af vores sites er røget frem, det andet er røget væsentligt tilbage.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er gået stik modsat her, eftersom jeg er røget meget op på mange af mine sider.

Håber på det bedste for alle :-)

Tilmeldt 28. Sep 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja som kom dagen. Jeg er selv blevet ramt på mine første sider hvor jeg "måske" ikke tænkte nok på min linkbuilding eller brugervenlighed. 

Har fået store tæsk på et par af mine vigtigste sider - som også er de første jeg startede ud med. De sider hvor der er mere vægt på kvalitet, er dog ikke blevet ramt. 

Det bliver interessant at se om man kan vende tilbage til toppen af sine SERPS efter man er blevet straffet - og spørgsmålet er også om det er rullet ud på alle nicher i googles store index bog

Fra København
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jo vanvittigt! Har lige tjekket for en af mine helt nye sider, som ranker på et søgeord, hvor der er over 12.000 eksakte månedlige søgninger, og der er jeg røget 45 pladser op.

http://imageshack.us/photo/my-images/820/banankage1.png/

Nogen der har en idé om hvorvidt denne opdatering gør sig gældende?

Side 4 ud af 8 (72 indlæg)