Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shit - mistet alle gode placeringer på google overnight -

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også set nogle meget mærkelige eksempler og at dømme ud fra de nye resultater på side 1, så vil det ikke holde så længe. De er nemlig helt i skoven.

Så jeg giver det lige et par dage.

Virker lidt som den "fejl" Google fik rullet ud på engelske sites for nogle dage siden. Bare mystisk hvis de laver samme fejl en gang til.

Måske det ikke var en "fejl" men en test... 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvordan er det lige, at I konkludere noget ud fra en halv dags statistik?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael:
Har også set nogle meget mærkelige eksempler og at dømme ud fra de nye resultater på side 1, så vil det ikke holde så længe. De er nemlig helt i skoven.

Jeg har samme opfattelse.

Det har hoppet meget rundt de sidste 10 dages tid på udvalgte keywords og i nat er det udrullet på mange andre.

Der er både dobbelt rankings i resultaterne og yderst mystiske resultater. (ligner et voldsom fejl)

Så lad os lige klappe et dyr (de bliver så glade) og vente et par dage.


17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dennis Drejer (WooX):

Hvordan er det lige, at I konkludere noget ud fra en halv dags statistik?

Rank før vs. nu

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lavet noget spam, ud fra mit synspunkt.

Men har dog rigtig mange seotekster liggende ude på mange sider (Artikeldatabaser,blogs, egne blogs) Men gode lange tekster med relevant indhold.

Og bliver efterhånden nævnt i mange forums, med link, og ikke noget spam fra min side, men dog haft nogle enkelte SEO folk inde over i perioder. Men har da tillid til at deres arbejde har været ordentligt.

Jeg har kørt nogle test på nogle af mine blogs, men lidt kreativ linkbuliding. Kan dette være grunden, og skal jeg måske der slette links til min hovedside fra disse blogs.?

Finder det slet ikke retfærdigt, hvis Marjoe.dk skal straffes, og ej heller når jeg så ser nogle af mine kollegaer/konkurrenter har bevaret deres placeringer, og et par af dem ser jeg som at have spammet rigtig mange links det sidste stykke tid.

Ser dog heldigvis ikke ud til at mit svenske site er blevet ramt.

Ud over lige af vente et par dage og se hvad der sker, hvad vil i så foreslå jeg fortager mig for at rette op på det igen?

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har noteret et par domæner, hvor der har været udsving. Heldigvis ikke ved nogen af mine egne endnu - Tror også at man skal slå koldt vand i blodet og lige se tiden an her de næste par dage. Danmark er, om alt, en meget lille brik i det store SEO verdens billede. 

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

marjoe:

Jeg har ikke lavet noget spam, ud fra mit synspunkt.

Men har dog rigtig mange seotekster liggende ude på mange sider (Artikeldatabaser,blogs, egne blogs) Men gode lange tekster med relevant indhold.

Og bliver efterhånden nævnt i mange forums, med link, og ikke noget spam fra min side, men dog haft nogle enkelte SEO folk inde over i perioder. Men har da tillid til at deres arbejde har været ordentligt.

Jeg har kørt nogle test på nogle af mine blogs, men lidt kreativ linkbuliding. Kan dette være grunden, og skal jeg måske der slette links til min hovedside fra disse blogs.?

Finder det slet ikke retfærdigt, hvis Marjoe.dk skal straffes, og ej heller når jeg så ser nogle af mine kollegaer/konkurrenter har bevaret deres placeringer, og et par af dem ser jeg som at have spammet rigtig mange links det sidste stykke tid.

Ser dog heldigvis ikke ud til at mit svenske site er blevet ramt.

Ud over lige af vente et par dage og se hvad der sker, hvad vil i så foreslå jeg fortager mig for at rette op på det igen?

Drik en øl, tal med konen, leg med hunden. At handle på gætværk kommer der aldrig noget godt ud af. Giv et et par dage og se hvad der sker. Men lad være med at gå i panik (ved godt det er svært, men det skal læres hvis man vil have succes i denne branche).

Denne type hop vil du komme til at opleve 100-vis af gange fremover. Sådan er det bare. 

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Marjoe.. altid vent et par uger, hvis det stadig er der, så er der også andre der har oplevet det, og erfaringsgrundlaget er større. Hvis du kan rette på nogle af dine ankertekster , on og offpage, ville jeg dog gøre det, no matter what. Stadig søgeord i ankertekst, men miks det lidt mere op med nogle andre ord. Google ved godt hvilket ord/ long tail du vil ranke på hvis du stadig mikser det op , ingen grund til at gøre det FOR seo-agtigt.

I stedet for "Smykker til mænd " , så prøv lidt " klik her for smykker til manden der har alt " eller " smykker til din mand " osv osv.. Stadig en overvægt af " smykker til mænd ", men miks det lidt op. Hvis der også står " smykker til mænd " i dit titletag, H1 osv, så kan Google gode regne resten ud. Kodeordet er ikke at gøre FOR seo- agtigt.

Jeg har også på fornemmelsen at private linknetværk ( du linker til mig, jeg linker til dig ) har fået en tur. Men vent lidt og se hvad der sker.Jeg ved at det er sur røv, når du skal leve af din side, men der er sgu ikke så meget andet at gøre. Du skal nok få¨det rettet

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Mikael - jeg har ligeledes set rigtig mange af placeringer i de ny SERPS, som ikke giver meget mening. Søg eksempelvis på "make money online", som er et yderst konkurrencepræget søgeterm. Og find så det resultat, der har titlen "Make Money For Beginners" (Hos mig ligger den nummer 3). Ikke just en kvalitetsside med masser af kvalitetsindhold.

Tror vi skal give den et par dage for at se, hvad der sker. Men derudover, kan man jo sagtens fortsætte det gode arbejde og ligge endnu bedre placeret, når vi når på den forhåbentligt anden side af opdateringen :-)

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da samtidig lidt underligt, at jeg næsten slår omsætningsrekord på den første halvdel af en elleres sort dag for mit vedkommende Big Smile

Men de må jo komme ind for at købe smykker til manden andre steder fra også.

Men tak for jeres kommentarer, og jeg håber.

John D

Side 3 ud af 8 (72 indlæg)