Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shit - mistet alle gode placeringer på google overnight -

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er, ligesom Halfdan, rykket et par sider frem på mine sites. Deriblandt en side med 3-4 pladser på side 1 Skype-Wink

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

marjoe:
Det er da noget der kan sætte blodtrykket op .-)
Det er også godt nogen gange :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Bachmann:

Google har så vidt jeg er informeret rullet en update ud som bliver kaldt "Over Optimization Penalty". Så hvis jeres sites er "over optimerede" hvad det så end dækker over, så kan det være derfor du/I er ramt på jeres placeringer her til morgen.

Det er lavet for at ramme spamsites, som er super optimerede sider som lever af Adsense og affiliate, men desværre rammer den også "uskyldige" sider.

Jeg har ikke lavet meget SEO på Marjoe.dk det sidste 1/2 år, men har oprettet en del blogs, som peger i mange retninger, med dog også på Marjoe.

Kan det være sådan noget, og kan man tjekke og se hvad der kunne være galt?

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cap'n Halfdan Timm:

Jeg har lige tjekket en del af mine sider, og jeg er faktisk nærmere gået op i ranking. Undtagen en enkelt post, som er blevet deindexeret, så jeg har lige fjernet nogle af de mange affiliate-links, der prægede dén.

Er det Marjoe.dk, der er ramt, eller er det dine andre sider?

Som jeg tolker det her, er det bare endnu et forsøg fra Googles side på at levere troværdige resultater. Laver vi dårlige sider med ringe indhold, skidt design og reklamer overalt ryger de ud før eller siden alligevel, så vi kan lige så godt komme i gang med at lave noget ordentligt.

Et par af mine meget ringe sider er røget ned. Det havde jeg også forventet. De få faktisk gode sider jeg har er til gengæld steget en tand eller to. 

Jep, jeg er også ramt, men er heldigvis også gået frem på andre sites. Virker til at være meget fokuseret omkring on-page SEO især keywords. Når jeg tjekker hvilke sites der er ramt så er det dem med korte/få artikler, hvor keywords var udvalgt mere for Google's skyld end for de besøgendes.

Som Halfdan skriver så går den ikke meget længere med overflødigt og dårligt indhold som bare er der for SEO.
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst om et par personer på udenlandske fora, der mistænker alt for identiske ankertekster for at være synderen. Har du lavet alle dine links med ankerteksten "mandesmykker", eller er det ikke en mulighed?

Desuden, hvis alle dine links kommer fra nye blogs kunne det også være et problem, men det er nu heller ikke mit indtryk - at det skulle være tilfældet.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

.. for første gang i 4 år, er jeg blevet ramt negativt af en opdatering. Heldigvis kun på sider som ikke var SÅ vigtige, men alligevel. Synes nu ikke de sider falder ind under det der nævnes her.. men okay jeg venter lidt og ser om det er en fejl, ellers må jeg rette lidt til

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes altid, der er vild panik, når Google måske/måske ikke ruller en opdatering ud. Giv det et par dage og se, om det ikke går i sig selv. Det plejer det jo at gøre for de fleste herinde, fordi vi Aminoer har så meget fokus på kvalitet frem for alt.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

KTJ-Media.dk:

Ja, jeg har læst Google's propaganda :D Men det har jo sagt i mange år uden at det har været rigtigt. Denne gang virker det dog til de har ramt mange SEO optimerede sider, men har det gjort resultaterne bedre? Jeg ser stadig mange MFA sider og tynde affiliate sites i resultaterne, men forskellen er at disse har været mindre effektivt optimeret til Google de(t) sidste år. Så Google har godt nok ramt dem de ville - lidt for agressive SEO optimerede sider - men er kvaliteten i søgeresultaterne reelt blevet bedre? Det virker på mig som at Webspam teamet har lidt for meget indflydelse på algoritmen for tiden. I stedet for at ændre algoritmen for at skabe bedre resultater har de seneste opdateringer specifikt gået efter visse SEO metoder. Det sætter måske en stopper for nogle SEO folk, men det behøver ikke give bedre søgeresultater.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Erik Hamre:

KTJ-Media.dk:

Ja, jeg har læst Google's propaganda :D Men det har jo sagt i mange år uden at det har været rigtigt. Denne gang virker det dog til de har ramt mange SEO optimerede sider, men har det gjort resultaterne bedre? Jeg ser stadig mange MFA sider og tynde affiliate sites i resultaterne, men forskellen er at disse har været mindre effektivt optimeret til Google de(t) sidste år. Så Google har godt nok ramt dem de ville - lidt for agressive SEO optimerede sider - men er kvaliteten i søgeresultaterne reelt blevet bedre? Det virker på mig som at Webspam teamet har lidt for meget indflydelse på algoritmen for tiden. I stedet for at ændre algoritmen for at skabe bedre resultater har de seneste opdateringer specifikt gået efter visse SEO metoder. Det sætter måske en stopper for nogle SEO folk, men det behøver ikke give bedre søgeresultater.

Helt enig, du kender jo selv min test (ingen navne) :) Men det går nu den rigtige vej, og folk har også fået øjnene op for at det er den vej man skal gå, selvom det jo er blevet sagt gang på gang :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 2 ud af 8 (72 indlæg)