Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shit - mistet alle gode placeringer på google overnight -

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vågner op her til morgen, og konstaterer at alle mine placeringer er røget 10-30 pladser tilbage.

Håber bare det er kortvarigt Sad

Har andre oplevet det samme, eller kan nogen give et svar på hvad der kan være sket?

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også oplevet noget lignende i dag.... Tjek i morgen og det har ændret sig, hvis ikke før.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep, google rullede vidst en opdatering ud i nat. Men mon ikke de vil komme op igen, opdateringerne er primært tiltænkt spamsider. Medmindre du selvfølgelig har en stor del af din linkbuilding på spamsider :) Men nej jeg har ikke mærket noget

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja Google har været ude med riven, jeg er heldigvis ikke ramt.
Har du været ude på massive Fiverr køb af links eller andet?

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej har ikke været ude, på noget spam, det er ganske alm. linkbuilding.

Ups. håber det retter sig Sad

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nedtur.. skriv lige hvis du kommer op igen..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 11:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også fuldstændigt blevet voldtaget - Noget af det forstår jeg godt, noget af det er fuldstændigt uforståeligt. Så må der bare arbejdes dobbelt så hårdt :-) Men tror noget vender tilbage. Altså havde f.eks. en underside der rankede godt på et af mine sites, med nogle sindsyge autoritetslinks ind, den side er så røget ud af top 100. Meget mystisk :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lige tjekket en del af mine sider, og jeg er faktisk nærmere gået op i ranking. Undtagen en enkelt post, som er blevet deindexeret, så jeg har lige fjernet nogle af de mange affiliate-links, der prægede dén.

Er det Marjoe.dk, der er ramt, eller er det dine andre sider?

Som jeg tolker det her, er det bare endnu et forsøg fra Googles side på at levere troværdige resultater. Laver vi dårlige sider med ringe indhold, skidt design og reklamer overalt ryger de ud før eller siden alligevel, så vi kan lige så godt komme i gang med at lave noget ordentligt.

Et par af mine meget ringe sider er røget ned. Det havde jeg også forventet. De få faktisk gode sider jeg har er til gengæld steget en tand eller to. 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Google har så vidt jeg er informeret rullet en update ud som bliver kaldt "Over Optimization Penalty". Så hvis jeres sites er "over optimerede" hvad det så end dækker over, så kan det være derfor du/I er ramt på jeres placeringer her til morgen.

Det er lavet for at ramme spamsites, som er super optimerede sider som lever af Adsense og affiliate, men desværre rammer den også "uskyldige" sider.

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er Marjoe.dk der er ramt, en enkelt eller 2 af mine blogs er også ramt, ellers ikke noget med dem.

Mine besøgstal er dog alm. og salget har da også været godt på dagen indtil nu - ?????

Det er da noget der kan sætte blodtrykket op .-)

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)