Køb et Amino Sponsorlink
Jeg må lave links. Jeg må indsætte video. Jeg må indsætte smileys.
Men jeg må ikke lave lister, lave fed, lave kursiv - hvad sker der med editoren? (Chrome)
SCORM2004 learning management system LMS
hastigheden skal vist forbedres på amino.dk læs denne her tråd http://www.amino.dk/forums/t/159504.aspx
følge min udvikling poledanser her knokler der ud ad da dette års dm pole dans er vigtigt for mig
Jesper: Jeg må lave links. Jeg må indsætte video. Jeg må indsætte smileys. Men jeg må ikke lave lister, lave fed, lave kursiv - hvad sker der med editoren? (Chrome) Hvorfor skulle du ikke måtte det? :) Kursiv Fed Hmm.. :) Skrevet fra Google Chrome
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔
Fordi mulighederne er blevet fjernet Oplevede det selv i går.
Mvh., Elias Sørensen
Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)
John Nielsen:Hvorfor skulle du ikke måtte det? :)
Jeg tror Jesper spørger fordi han i editoren kun kan bruge link, indsæt film og lav smileys, ligesom undertegnede.
Thomas Frost: John Nielsen:Hvorfor skulle du ikke måtte det? :) Jeg tror Jesper spørger fordi han i editoren kun kan bruge link, indsæt film og lav smileys, ligesom undertegnede.
OK. :)
Jeg benytter som regel tastatur-kombinationerne CTRL + B for "Bold" eller fed og CTRL + I for "Italic" eller kursiv.
Hvis ellers formatering er slået til, vil det virke, selv om editoren ikke har lige de formateringsknapper synlige.
Dbh. John
I kan under indstillinger vælge udvidet editor. Jeg prøver at gøre det lettere at bruge Amino. Dbh Martin
Mangler du et gratis værktøj til at lave Fakturaer i?Opret gratis Dinero konto i dag
Vi har simplificeret det for flertallets skyld. Man kan få knapperne tilbage igen ved at gå ind i Debatindstillinger under Ret profil og skifte til Udvidet editor i stedet for standard.
Guide til wellness og spa weekendophold | juleand i din kuglegrill
Jimmy B. Carlsen: Vi har simplificeret det for flertallets skyld. Man kan få knapperne tilbage igen ved at gå ind i Debatindstillinger under Ret profil og skifte til Udvidet editor i stedet for standard.
Tak for hjælpen ;)
Jimmy B. Carlsen:Man kan få knapperne tilbage igen ved at gå ind i Debatindstillinger under Ret profil og skifte til Udvidet editor i stedet for standard.
Godt så. Det var åbenbart ikke mig der var helt skæv på den ;-)