Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense sider med passiv indkomst garanti bygges - Hvor meget ønsker du at tjene? (For dig som drømmer om passiv indkomst)

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Bang Petersen:

Hvordan foregår det med domæne og webhotel? Er det noget I sætter op, eller sørger køber selv for det?

På hjemmesiden skriver I, at når hjemmesiden har tjent sig selv hjem, så overdrages den til eget ansvar - betyder det, at man indtil da ikke selv kan tilføje indhold på siden? Eller kan man løbende selv hjælpe til med at øge indtjeningen?


Hej Thomas

Kan godt se vi ikke har fået forklaret delen omkring domæne og webhotel så godt endnu.

Køber skal selv sørge for køb af domæne og webhotel. På den måde vil Adsense siden vi bygger, også tilhøre dig 100% fra dag ét af. Vi hjælper dog gerne med køb af domæne og webhotel hvis man ingen erfaring har med dette.

Omkring domæne, så vil vi angive et domæne som du skal købe, når vi er blevet enige om en niche.

Omkring indhold, så er du velkommen til at skrive indhold selv, så længe vi lige snakker sammen om hvordan og hvorledes, inden du giver dig i kast med skrive indhold. Så ja, du er velkommen til hjælpe til hvis du ønsker det. Dit indhold vil dog ikke begrænse mængden af indhold vi skriver, da vi har en eksakt plan til sidens indhold og struktur.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Next.man:
Kom med et link.

Kan man selv vælge inden for hvad man ønsker ?

Hej Next.man

Det lyder godt. Smile Vi forventer at have en demosite klar i løbet af de næste par dage.

Om du selv kan vælge niche/emne for siden, så ja og nej. Du er meget velkommen til at komme med forslag til nicher, men vi tillader os dog retten til at afvise dem, hvis vi ikke kan finde nok brugbare keywords til at bygge et helt site op omkring, for dine foreslåede nicher.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 46
Fra  Vsual Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Adsense sider er fantastiske til at lave en hurtig lille indkomst! Jeg har selv haft flere.

Dog skal du nok gøre dine købere opmærksom på det arbejde der ligger i det mht. SEO arbejdet som, alt efter niche, kan betyde mere eller mindre arbejde. Samt chancen for at blive slapped af google.

Jeg havde 10 websites som var optimeret det bedste de kunne, med unikke artikler, gode backlinks, og som alle lå i top5. Efter deres fantastiske panda opdatering så kom, blev de 10 websites sendt flere sider tilbage, da de 'åbentbart* ikke bar noget 'relevant' for læserne med sig.

Det krævede en del arbejde at få dem op på side 1 igen.

Og der kommer højst sandsynligt flere af de slags opdateringer :-)

Men når det er sagt, så kan de uden tvivl generere penge. :-)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer, Skype-Smile

Tråden er anmeldt for at blive spammet til med ligegyldige og reelt indholdsløse kommenterer i stil med "Jeg følger lige med her".
Den slags indholdsmæssige tomme indlæg, der ikke bidrager til hverken trådstarters salgstråd eller debatten er ikke velkomne.
Halvdelen af indlæggene i tråden er nu fjernet på den konto.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Niklas Johansen:

Adsense sider er fantastiske til at lave en hurtig lille indkomst! Jeg har selv haft flere.

Dog skal du nok gøre dine købere opmærksom på det arbejde der ligger i det mht. SEO arbejdet som, alt efter niche, kan betyde mere eller mindre arbejde. Samt chancen for at blive slapped af google.

Jeg havde 10 websites som var optimeret det bedste de kunne, med unikke artikler, gode backlinks, og som alle lå i top5. Efter deres fantastiske panda opdatering så kom, blev de 10 websites sendt flere sider tilbage, da de 'åbentbart* ikke bar noget 'relevant' for læserne med sig.

Det krævede en del arbejde at få dem op på side 1 igen.

Og der kommer højst sandsynligt flere af de slags opdateringer :-)

Men når det er sagt, så kan de uden tvivl generere penge. :-)

Hej Niklas

Tak for dit besyv. Smile

Du har ret i at der skal gøres lidt i forhold til opdatering af de Adsense sider vi laver, for at vedligeholde den samme indtægt efter aftalens udløb. Det skal vi nok gøre vores kudner opmærksomme på. Dog tilbyder vi faktisk efterfølgende en mulighed, for at tilkøbe en serviceaftale, hvor vi jævnligt vil opdatere ens side med nyt indhold og link building.

De søgeord vi går efter er ikke søgeord med høj konkurrence, hvilket betyder at levetiden for placeringen i Google på de forskellige søgeord vi går efter, er længere. Det skyldes at der ikke konstant er nogle som aktivt laver SEO på de eksakte søgeord for at komme bagfra og skubbe én ned og væk.

Omkring det at blive slapped af Google og deres opdateringer, så har Google altid lavet opdateringer i deres algoritmer, og vil blive ved med det i fremtiden også. Det må man endelig ikke blive overrasket over. Også når ens placeringer i Google kører op og ned. Nogle gange også en hel del til og med. Igen, vi skal nok gøre opmærksom på det. Smile

Vi har også selv tidligere haft sites som er blevet slapped og penalized af Google. Vi har testet og eksperimenteret en del, så det skulle jo ske før eller siden. I bagklogskabens lys, har vi da også i disse tilfælde været 100% ude om det selv. Man lærer dog med tiden meget af sine fejl, så sådan noget efterfølgende kun sker sjældent, og så alligevel forhåbentlig ikke igen.

Ellers vil jeg gerne have lov til at henvise til det svar jeg gav Halfdan Timm tidligere i denne tråd. Her uddyber jeg lidt nærmere omkring vores "filosofi" i forhold til de Adsense sider vi bygger.

Igen, tak for dit bidrag. Smile

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Nielsen:

Hej med jer, Skype-Smile

Tråden er anmeldt for at blive spammet til med ligegyldige og reelt indholdsløse kommenterer i stil med "Jeg følger lige med her".
Den slags indholdsmæssige tomme indlæg, der ikke bidrager til hverken trådstarters salgstråd eller debatten er ikke velkomne.
Halvdelen af indlæggene i tråden er nu fjernet på den konto.

Ja tak det er fint, men det er sku ikke for at spamme det gøres, det er faktisk for reelt at følge med i tråden. Ja, man kan abonnere via email og få 1 ny mail hver eneste gang, men det er jo ikke ret belejligt, hvis dette skulle blive en tråd med 100 indlæg.

Måske det kunne blive en ide til et udviklingspunkt, så brugerne netop ikke behøver "at følge med" i en tråd..

 

 

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår kommer demo siden op?

/Nichlas

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nichlas Baun:

Hvornår kommer demo siden op?

Hej Nichlas

Demosiden er oppe, men vi har valgt ikke at offentliggøre den, dog kun til dem som har skrevet til os og vist interesse for vores tilbud.

Jeg lukker hermed ellers for tilbuddet indtil videre, da vi har fået nok sider at arbejde med.

Tak for opmærksomheden. Smile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kai

Ideen lyder godt men jeg bliver nødt til at spørge,

I vil sælge sider, der garantere indtjening og hvis man kigger på onmedia.dk er det registreret i 2010 og i har ikke en eneste reference

det bekymrer mig lidt, hvis jeg så kigger på de ydelser i ellers sælger som er relevant for affiliate sider SEO og websiden, så udover en ellers flot webside til onmedia.dk hvad har i så fået tiden til at gå med.

Jeg vil gerne se et eksempel på en siden i har lavet så send mig pm.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Oct 11
Indlæg ialt: 96
Fra  OnMedia Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henning


Det er helt korrekt. Vi begyndte at være aktiv i 2011 og er stille og roligt i gang med at opbygge Onmedia. Indtil videre har vi arbejdet på egne projekter og primært høstet opgaver gennem eget netværk.

Omkring referencer, så er det også dårligt, også for vores egen skyld, at vi endnu ikke har fået lagt nogen op endnu. Det står da også højt på "to do" listen. Vi ønsker dog først at hente tilladelser fra de enkelte kunder om hvorvidt vi må bruge dem, inden vi lægger noget op på sitet.

Som før skrevet har vi lukket ned for adsense side tilbuddet indtil videre. Vi forventer at åbne for tilbuddet igen senere på året, og til den tid er du meget velkommen til at se en demoside hvis du da har interesse i tilbuddet.

Go' søndag. Smile

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)