i debat
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  Alt det andet..

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Jante-Tæskeren "

Hvor bli'r I af..? Facebook-side

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Amino-karma 425
Fra Aalborg
Tilmeldt 19. jan 12
Indlæg ialt: 114

Fra Hvaderlos
Skrevet 24-04-2012 kl. 14:32

Hej alle aminoer

I sidste uge åbnede jeg så op for mit seneste projekt: Foderbasen.dk
Med denne side oprettede jeg jo selvklart en FB side, til at formidle kampagner og budskaber ud gennem netværk, og efter blot at gøre opmærksom på det på min egen side, syntes jeg egentligt ikke der kom mange 'likes' retur. Nogle af de nære venner har man personligt skulle sige - ka' du ikk lige, hvor jeg til andre idag sendte en besked (én til nære og en anden til mindre nære), hvor jeg pænt skrev om de ikke ville være en del af foderbasen's gruppe og sende tips ud. Jeg ville til gengæld jo også gerne dele min viden og kontakter med dem om nødvendigt.

Derfor ærger det mig nu, at flere indenfor kort tid forlod samtalen uden at handle på noget. Jeg tænker derfor om det er normalt at det er så svært at få folk til at med-heppe på én, og hjælpe én videre på ens vej.

Desuden er dette projekt ikke umiddelbart noget der skulle være i konflikt med nogen af diverse folks meninger, arbejdsevner mv. 
Så jeg er bare uforstående over den manglende støtte... kan godt være at det blot er DK-mentalitet.

What to do? bitterheden strejfer desværre - selvom man prøver at hæve sig over det ;)

Med venlig hilsen
Christina fra både Foderbasen.dk og Hvaderlos.dk

Indlæggets overskrift er sidst rettet af hojben
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)

RSS-feed