Jeg sidder og savner lidt viden om hvordan man laver gode ting og sager med Excel, for eksempel: - Tidsskemaer Men har hverken tiden eller pengene til et kursus, og desuden lærer jeg bedre ved selv at prøve mig frem. Nogen af jer, der kan anbefale en god bog om Excel, der dækker over det jeg skal bruge - eller websites? I øvrigt bruger jeg Excel for Mac 2011. Google Docs bruger jeg også - så råd herom er også velkomne! |
Hej Mette.
Jeg kan anbefale hjemmesiden http://www.mrexcel.com og deres forum: http://www.mrexcel.com/forum/index.php
Jeg kan også tilbyde en billig e-mail spørgekasse, hvis du interesseret i det. Første måned for 100 DKK eks moms og korrespondancen foregår via http://logistikforum.org eller per mail, som derefter bliver lagt ud på logistikforum.org. Herved kan du nemt prøve selv og spørge efter behov.
VH. GrN.dk, økonom med speciale i logistik.