Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kanvas salg .. Hvordan starter man bedst ud?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino's!

Som overskriften lyder, er jeg interesseret i at vide, hvordan man som ny bedst starter med kanvas salg ..

Jeg har i forvejen et produkt - En SMS-service, som kan tilpasses lige efter de behov en kunde evt. efterspørger - no limits ..

Hvordan opsøger jeg nu mine kommende kunder bedst, og hvilken strategi skal jeg benytte mig af? 
Alt modtages simpelthen med kys hånd ..

Jeg er stædig, og vil ganske enkelt kunne sælge vha. af god gammeldags kanvas!


Håber på nogle svar!

Smadsen 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 329
Fra  Mallorca Oplevelser Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Big SmileHej Smadsen.

Lyder som et spændende produkt du har.

Men det kan ofte være svært at gå lige til stålet med et produkt, man selv er overbegejstret for. Ikke at der er noget galt i det, det skal man jo væreWink

Det jeg mener er, at du bør screene dit marked grundigt, altså prøve at finde ud af hvilke typer virksomheder der kunne gøre brug af bestemte løsninger fra din tjeneste, hvad er relevant for dem... Som jeg forstår det du skriver, så kan de fleste virksomheder bruge din løsning, men sæt nogle scenarier/cases op for dig selv i forhold til bestemte typer virksomheder.

Brug nogle kendte teknikker/modeller til at sætte nogle præsentationer op for dig selv, så du er mere afklaret med, hvad du være fokusere på når du skal tale med dine kunder. Du kan evt. prøve at skrive det velkendte salgsbrev til dig selv med udgangspunkt i EFU modellen (egenskaber/fordele/udbytte) og varier teksten så alle elementer indgår forskellige steder i teksten.

På den måde gør du også dig selv klar på, hvad du skal slå på og hvad du skal spørge ind til når du har din kunde i røret. Det er ekstremt vigtigt at være velforberedt, du skal tænke på at de mennesker du ringer til, får 20 tilbud om dagen fra sælgere der allesammen mener, at netop deres løsning er verdens bedsteSmile

Hvis du blot ringer op og begynder at kvidre løs om alle de herlige ting din løsning kan, så taber du modtageren ret hurtigt.

Det er svært at lave en kanvas ABC (Always Be Closing) nu til dags, virksomheder bruger ikke bare løs, men skal vide præcis hvilket udbytte de får for pengene, som de i forvejen holder godt til sigSmile

Gå dem lidt på klingen og vær ikke bange for at udfordre dem lidt, og det kan du kun, hvis du er super skarp på præcis din value proposition.

Håber du kan bruge det til noget.

Held og lykke og god kamp

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ssmadsen,

Jeg håber du er kommet godt i gang med dit salg - hvis du stadig laver kanvas salg, vil jeg lige smide et hurtigt link til et lille værtøj jeg har arbejdet på de sidste pår år - det hedder www.myphoner.com og er et kanvas værtøj til at holde styr på dine leads, indtil de er vundet og skal ind i et "rigtigt" crm.

Derudover er jeg enig med Eugene - jeg selv kaster mig dog gerne ud i ting lidt hurtigt, det vigtige er bare at man stopper og og evaluerer, og prøver at lære noget af hvert eneste afslag.

Med venlig hilsen,

Jeppe Liisberg, myphoner

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)