Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrotpræmie på skrotbiler webside søger frisk fyr/tøs med skarpe holdninger :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

xxxxxxx

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 04:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenny p

takker for dit indlæg, men det var nu ikke http://www.skrotminbil.dk vi var igang med at anmelde/rette. læs venligst starten af debatten ( Omar). Men mon ikke www.skrotminbil.dk kan bruge dine kommentar, hvis de en dag skulle komme forbi siden her  :-)

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 04:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, ved det godt, kom først til at åbne forkert side haha

Følte mig som en idiot! Havde skrevet en lang smørre, som nu er slettet/rettet til det korrekte site ;-))

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 05:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne da bare lade det være herinde på tråden. Måske andre kunne bruge det til at videre hjemmesider. især www.skrotminbil.dk

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

OMG.. det gik lige op for mig hvorfor jeg ikke bruger amino så meget mere..

Gad vide om man måske kan flette et svar ind hvor der indgår et link til skrotminbil??? 

Nå men rigtig god dag til alle

(Jeg har og oplever stadigvæk rigtig mange gode og fede tråde her på amino.)

kh 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går lige tekst størrelsen igennem så der er skrotbiler der får glæde af det gamle guld ;-)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Rigtig fin hjemmeside

men jeg bliver kan ikke læse teksten

for jeg bliver blindet af den grønne baggrund.

Teksten er alt for småt, og baggrunden er for 

skarp. 

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

hahaha fuck det her forum.. Kvaliteten er virkelig flækket. Det er langsomt.. det agerer som prostitueret for link liderlige fyre som os.. det giver uden at få... jeg havde slettet din og min kommentar med det samme bare for at bevare facaden om et forum der faktisk fungerede som det gjorde engang for 5-7 år siden.. hihi men tak for dit indspark trods forstyrrelsen med mailen i min indbakke om et nyt indlæg..

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 31. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 3 ud af 3 (29 indlæg)