Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrotpræmie på skrotbiler webside søger frisk fyr/tøs med skarpe holdninger :)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Smartlåse Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

umiddelbart er det altid en godt ting hvis man vil findes via google at ens hjemme side ligner google ret meget det får folk til at føle sig trygge... etc etc etc...

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

smart vinkel smartlåse... det gælder jo med meget -en side som ligner facebook eller noget andet som folk kan genkende får lidt genkendelses kredit og tryghed eller hvad det nu er de forbinder med det de genkender :-)

logoet er mere en funny font end et logo. skal nok få lavet et ordentligt logo :-D

kh omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ok side Big Smile

social logoer savner jeg lidt google plus på din side.

fodnoten sæt der cvr nummer og telefon nummer det skaber troværdighed over siden.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

 my opinion, please don't take it too personal,  there are some good points to  take out  of it.

 I'm sorry I could, something more useful.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael det undre mig at du efterlyser google+ Jeg kan se det i min browser (firefox og safari) du har ret med cvr nr. (men man skal lige have et først :-)

Phillip Super tak for at du gad at bruge så meget energi på siden. -det overraskede mig :-) Jeg har rettet fejlen i linket og i menuen (stort bogstav) Jeg har også skrevet få hentet din skrotbil i stedet for vi kan hente din skrotbil.

En del af dine andre pointer er kommenteret og en del af dine pointer er hvad de nu er. men endnu engang. tak for at du gad bruge tid på at forbedre siden med dine meninger :-D

(regner med at du kan læse dansk nu da du har kommenteret teksten på siden :-D)

Kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Jan 10
Indlæg ialt: 2537
Fra  Your Virtual Ninja Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

 no worries mate  I hope it can help :)

Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK.
Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst.
Jeg glæder mig til at høre fra dig :)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt din kommentar mht. sproget?

og du har helt klart hjulpet.. for jeg har da rettet et dødt link... en fejl i menuen samt rettet noget tekst :-) så super tak :-)

kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej omar. Jeg mener absolut også at der skal ske noget med de farver. Det ligner desvætte en webside fra 90´erne.

Prøv at tjekke http://www.skrotminbil.dk Jeg skrottede nemlig min bil hos dem og de har ellers en meget flot hjemmeside.

Tilmeldt 6. Nov 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 03:52
Hvor mange stjerner giver du? :

PS. husk at tilføje  copyscape på hjemmesiden, så der ikke er andre der kopier den. Kan klart anbefales, ligesom www.skrotminbil.dk har det på deres hjemmeside.

Tilmeldt 20. Oct 12
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 04:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

Men, her er lidt rettelser jeg syntes ville være fornuftigt:

Du mangler stadigvæk et pænt logo! 

Under logoet kan du lave links til div sider på dit site.

Din box med mærke, model, osv.. skal du placere til venstre.

Ude til højre der kan du evt lave en scrooler menu så der er dine sidste 10 kunders udtalelser eller evt jeres trustpilot kommentarer.

Hvis du ikke har trustpilot, få det! Giver tillid hos kunderne.

Drop din baggrundsfarve. Ser forfærdeligt ud.

Evt få et kort på dit site der linker til krak rutebeskrivelse.

Ej, ved du hvad, drop det!

Dit site ligner seriøs noget der er lavet af en amfetamin junkie. meget uproffesionelt. Jeg håber virkelig du laver det helt om.

Jeg tror du skal lave så meget om, at det er nemmere at starte forfra.

Jeg mener det ikke ondt, men der er ingen der siger det til dig! Du kan få en gratis template alle mulige steder på nettet, og lave dit site på, og det vil hjælpe dig 10000% + det løse!

Hvis dette er fordi du ikke kan lave det selv, er der utallige der kan lave et ok site til dig for små 800-1000kr på nettet.

Evt kontakt nogen herfra privat, kan være i kan finde ud af noget.. 

Jeg håber ikke du bliver sur over mit meget direkte indlæg, det er ikke min mening at svine nogen til eller noget! ved godt mit indlæg er ret.. ...extremt formuleret ;-)

Held og lykke med din forretning!

Mvh

Success is just like being pregnant. Everybody congratulates you ,BUT nobody knows how many times you were F**ked !!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)