Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skrotpræmie på skrotbiler webside søger frisk fyr/tøs med skarpe holdninger :)

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen. 

en kammerat og jeg har diskuteret bil-skrot.dk´s design og uden at forpurre jeres indtryk eller andet vil jeg høre om i kan komme med jeres besyv på hvad i tænker der er godt, dårligt, kan laves bedre bør være anderledes osv. altså noget som gør at siden bliver mere lækker at se på og noget som gør den rar at bruge. 

Som i kan se så handler det om at få folk til at tage kontakt hvis de har en skrotbil som de vil have hentet -skrotpræmien kan variere men meningen er at der skal være en minimums skrotpræmie pris. -konceptet er jo ret simpelt men tag et kig på siden hvis du har 30 sekunder og lad os (min kammerat og jeg) høre hvad du syntes :-) www.bil-skrot.dk

på forhånd tak

Og KH

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Topbilledet mangler på http://www.bil-skrot.dk/skrotpremie.html

Siden er umiddelbart overskuelig, men jeg savner lidt farver. Det bliver lidt for kedeligt, selv om det handler om skrot.

Hvis i selv koder siden burde i sætte jer ind i CSS, så i ikke laver opbygningen i tabeller. Der er desuden en del kodefejl. F.eks. kan i ikke lave listepunkter (<li>) uden at have defineret en liste (<ul> eller <ol>).

Mvh.

Emil

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker for din observation.. og håber på mere feedback :-D

kh

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige et hurtigt førstehånds indtryk:

1)

Dejlig overskuelig side, men syntes måske det bliver lidt gråt? Selvom det er bilskrot der er tale om, kunne jeg godt tænke mig, at blive knap så trist når jeg besøger jeres side :)

I skriver f.eks. selv: "Du elsker nok ikke bil skrot! Men det gør vi!" I må da hellere end gerne vise det i jeres visuele udtryk. Bare ét eller andet der siger " Nej, så kedeligt er bilskrot faktisk ikke!" :)

2)

Umiddelbart syntes jeg i har skrevet nogle gode tekster, men selve teksten er meget lille. Folk med synsbesvær eller læsevanskeligheder får meget svært ved at læse hvad i skriver. Og de har vel ikke nødvendigvis færre skrotbiler end dem uden? :)

Alt i alt syntes jeg i har lavet en dejlig overskuelig side. Der er ik så meget at være i tvivl om når man kommer ind på siden.

Håber det kunne bruges. Held og lyke med projektet :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Super tak For dit positive indput. Jeg går lige tekst størrelsen igennem så der er nogen der får glæde af det gamle guld ;-)

kh

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. May 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver er det en overskuelig side, men der mangler farve, og teksten er for lille.

Det er en god idé at bruge en sans serif skrift på en webside. Man kunne f. eks. bruge Verdana eller en af de andre uden 'fødder'.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg får lige justeret i tekst størrelsen. Jeg vil forsøge at lave en split test mht de manglende farver. må den bedste side sejre hehe :-D

endnu engang super tak for at i gider at komme med input som faktisk er med til at forbedre siden :-)

kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Omar

En idé for at give siden lidt farve.

Så ville jeg farve en af bilerne i bunken rød, lige for at give det noget kontrast.

Men ellers en dejlig overskuelig side, man kan se hvad det handler om.

 

- Simon

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

super tak Simon.. lyder som en rigtig god ide som skal prøves..

kh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

og måske et andet logo. så syntes jeg nu egenligt at siden passer fint til det den skal.

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)