Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En rigtig god idé?? Helt gratis!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Måske det kun er mig der har det sådan her..

Men kender i det - jeres fodbold hold skal spille, det er uhyre vigtigt at du ser det.. Men der sker noget, så du bare ikke KAN se den.. Det er et af mine mareridt, som jeg desværre oplever i dag..

OB - AGF spiller kl 19.00 - jeg har mulighed for at se kampen kl 21 - men her er den slut.

Ideen kommer her:

En simpel side - hvor man kan GENSE fodbold kampe? Er det så svært at lave? Hvorfor f.... er der ikke nogen steder man kan det? Det er jo sindssygt!!!
Jeg kan da umuligt være den eneste der ikke gider vente flere dage med at se skod high lights!!.

Vil se kampen og gerne UDEN at kende resultatet på forhånd!

Er der for mange rettigheder? Det må da være det eneste problem! 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Richard,

Du svarer egentlig selv på spørgsmålet. Rettighederne er meget dyre.

Derudover tror jeg heller ikke, at der er synderligt mange, der er interesserede i at gense en fodboldkamp, da det næsten er umuligt ikke at få oplyst resultatet på forhånd.

Der findes en række services på nettet, hvor du kan se højdepunkter osv., men det er selvfølgelig ikke det samme, som at se en hel fodboldkamp.

Når det så er sagt, så synes jeg da, at TV-kanalerne er hurtige med højdepunkterne - væsentligt hurtigere end for fem år siden, eksempelvis.

I dag findes der jo også mange løsninger, hvor man kan optage kampene på DVD eller stoppe og spole udsendelserne gennem ens TV-udbyder.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Lohse:
Du svarer egentlig selv på spørgsmålet. Rettighederne er meget dyre.

- Men det er jo lige præcis efter kampen, er de så stadig dyre?

Casper Lohse:
Derudover tror jeg heller ikke, at der er synderligt mange, der er interesserede i at gense en fodboldkamp, da det næsten er umuligt ikke at få oplyst resultatet på forhånd.

- Fans som jeg, er altid mere end interesseret i at se hvordan ens hold spiller, specielt enkelte spillere vil man gerne se. Deres aktioner osv.

Casper Lohse:

Når det så er sagt, så synes jeg da, at TV-kanalerne er hurtige med højdepunkterne - væsentligt hurtigere end for fem år siden, eksempelvis.

I dag findes der jo også mange løsninger, hvor man kan optage kampene på DVD eller stoppe og spole udsendelserne gennem ens TV-udbyder.

Men er det alle der har optagere? Jeg har ikke.. Det er sku da også besværligt.. Nemt at smide på google "Gense fodboldkampe"  - Bang..

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Tilmeldt 7. Dec 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

http://www.footytube.com/

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)