Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vies Moms validering virker ikke på danske moms nummre.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Aupino Trading Skrevet kl. 05:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at være grundig træt af Vies moms validering, har nu i 3 uger givet svar tilbage at der ikke er kontakt til den danske database. Kan da ikke være rigtig at noget offentligt skal virke så dårlig.. Giver jo os problemer med at sende bevis for import registrering til de firmaer vi handler med i EU

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 07:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Aupino:

Er ved at være grundig træt af Vies moms validering, har nu i 3 uger givet svar tilbage at der ikke er kontakt til den danske database. Kan da ikke være rigtig at noget offentligt skal virke så dårlig.. Giver jo os problemer med at sende bevis for import registrering til de firmaer vi handler med i EU

Det har ikke virket ordentligt i minimum det sidste 1/2 år.

Vi har bl.a. et par spanske kunder og igennem 4 uger fik vi bare at vide at der var fejl ved connect til databasen, at systemet var overbelastet og man skulle prøve senere, og en tredje meddelelse jeg ikke lige husker.

Jeg fandt dog ud af man bare kan ringe til SKAT i vores tilfælde hvor det blot drejer sig om at vi skulle have valideret deres momsnummer for at sende dem en regning uden dansk moms.

Men ja det er helt grotekst det stadig ikke virker og det er langt mere end 3 uger der har været problemer.

Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Aupino Trading Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er når vi køber varer i eu. Der kan vores laverandører ikke validere vores moms nr. Det giver unødig bøvl med at sende bevis og forsinkelser

Og det er minimum 3 uger det overhovedet ikke har virket.

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Det er ikke KUN VIES, der ikke svare,

Min leverandør fra Tyskland kan heller ikke fakturere, fordi deres Tyske tjeneste ikke kan validere Dansk VAT nr.
Er der rigtigt, at der er et problem i DK?

Tilmeldt 9. Jul 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Aupino Trading Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ja det er åbenbart kun den danske database der ikke fungerer, Har nu set de på skats hjemmeside har skrevet at der er problemer og at de arbejder på det.. det er skrevet den 18/4 De skriver at man så kan bruge skats egen. men det duer altså ikke for den tjekker kun om man er moms registreret og ikke om man er EU moms registreret... og det er vigtigt. Desuden kan du jo ikke få udenlandske firmaer til at bruge skat dk`s egen service.. det er jo det vi har Vies til... Tongue Tied

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Henvis din leverandør til www.cvr.dk, så er hele problemet løst ;D

Men servicen har i mange lande været ualmindelig ustabil det sidste år til halvandet! 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Aupino:
men det duer altså ikke for den tjekker kun om man er moms registreret og ikke om man er EU moms registreret...

Der skelnes ikke i Danmark med om man momsregistreret eller EU moms registreret. Så du kan roligt bruge den database til at validere danske momsnumre.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 04:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Henvis din leverandør til www.cvr.dk, så er hele problemet løst ;D

CVR.dk siger ikke noget om en virksomhed er momsregistreret eller ej. Den indikerer kun at du nok er momsregistreret. Der er mange virksomheder som har deres registrering på et andet nummer end det der står i CVR.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14997
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Koudahl:

Fashion-Seller:
Henvis din leverandør til www.cvr.dk, så er hele problemet løst ;D

CVR.dk siger ikke noget om en virksomhed er momsregistreret eller ej. Den indikerer kun at du nok er momsregistreret. Der er mange virksomheder som har deres registrering på et andet nummer end det der står i CVR.

Okay så lærte jeg noget nyt... Jeg troede bare det var en database for alle momsregistrerede virksomheder i DK...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)