Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bager søges til Toronto

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:38 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yngre dygtig bager søges til Toronto. Har du mod på minimum 6 mdr og gerne mere i Canada som wienerbrødsbager? Er du som person udadvendt, selvstændig, fleksibel, så send mig et par linier om dig selv. Vi hjælper med rejse til Toronto, etablering af sted at bo samt bil med mere.

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mississauga

Angående Jobbet som bager ? - hvad er aldersgrænsen ?
- Er selv uddannet bager og har 8 års erfaring

- Hedder Michael Hansen
- bliver 29 ( 07-06-83 )

Udover det ser jeg mig selv som en person der er mødestabil , kreativ , hårdtarbejdende , fleksibel , selvstændig , en god kollega
- udlandslysten har mere og mere meldt sig hos en og derfor søger man da osse nye oplevelser i udlandet som bager

På det personlig plan er jeg en person som er nem og omgåes .. god ven , god arbejdskollega

Men er da int. i at vide mere

Kan kontaktes på mail: MichaelHansen831@live.dk

Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

28-29 år lyder bestemt ikke for gammel.

Din profil med 8 års erfaring er også god. Det vi søger er en bager primært til wienerbrød, kransekage på sigt og evt. andre typiske danske kage typer. Det ser også ud som om det du har skrevet om dig selv er den rigtige profil for os.

Kan du skrive lidt mere om, hvad du har beskæftiget dig med - Jeg formoder at du har en almindelig bagerbaggrund med mesterlære. Det er selvfølgelig kun en fordel, hvis du har kendskab til brød generelt, men det er primært wienerbrød som fremstilles i bageriet. Personen som vi skal bruge skal være i stand til mere eller mindre at stå for alt på sigt. Det vil sige indkøb af råvarer, fremstilling af deje, via fryser og afbagning. Indtil videre er det måske ikke et fuldtidsarbejde, men selvsagt god fast løn efter canadiske forhold. Desuden hjælper ejeren af bageriet med at finde bolig og der vil desuden være en bil til rådighed uden for arbejdstid, så der er mulighed for at komme rundt og se sig om i Toronto og omegn. Jeg er selv bager og min familie og jeg har hjulpet til i opstarten af bageriet, og vil fortsat være tilknyttet.

Hvis du vil orientere dig lidt om området så kan jeg fortælle at bageriet ligger i Mississauga sydvest for Toronto lige op af Lake Ontario. Er naturen noget for dig, så er dette en rigtig dejlig del af Canada, som både byder på by og natur.

Vi har brug for en bager så hurtigt som muligt, men personen skal selvfølgelig have lov til at se tingene an, og mere i detaljer om det hele.

Har du mulighed for at fortælle lidt mere om dig selv, evt. hvor du har bopæl og et telefonnummer, så vil jeg tage kontakt til dig.

Mvh. Thue

Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 08:18 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

Er du interesseret?

 

Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mississauga

Jeg vil gerne høre lidt mere om hvad i havde tænkt jeg med wiener brød.
om det er det traditionelle wienerbrød i danmark, eller om i søger nogle andre smagsvarianter (Tænker på fyld)
Jeg er selv kun 20 år men har nogle ting på CV'et som andre ikke kan være med på
Bla Skolekonkurrence, Fynsmesterskab og DM i Skills 2012 (Diplomer kan blive sendt via mail så i kan se resultatet)

I velkommen til at svare på Mail da jeg tjekker den ofter
Martin-azuqa@hotmail.com

Hilsen

Martin Mortensen

Tilmeldt 14. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er meget interesseret. Jeg er udlært bager for 3,5 år siden og er pt. i lære som konditor, men er færdig i starten af juli. Jeg har erfaring i wienerbrød og kager, og det er også det der interesserer mig mest. Jeg har meget stor lyst til at komme til udlandet og arbejde! Jeg er 22 år, men vant til at have ansvar og stå for kageproduktionen, og jeg meget passioneret omkring mit arbejde.

Jeg kan kontaktes på bagerfutte@gmail.com

Venlig hilsen Anna

Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger du stadig en bager.???

Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:25 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

hej mit Navn er Kim Stræde Andersen, er 21 år gammel og kommer fra en lille by der hedder Vostrup. jeg står udlæret som bager til december hvor efter jeg mangler et arbejde og har altid haft en ide om at jeg ville til udlandet og prøve at arbejde. jeg har været i en mellem stor virksomheder hvor vi laver ca. 50 litter wienerbrød om ugen og næsten 70.l fransbrød og så laver vi nok mellem 6/7 forskellige specialbrød. så jeg har mod på at prøve krafter med at komme til canada og arbejde der i 6 mdr. og vis det kan lade sig gøre gerne i længer tid. jeg plejer at møde kl.02.00 om natten og gå igen kl.12.00 ca.

håber at høre fra jer.

med venlig hílsen. Kim Stræde Andersen

Mobil. nr 60960229

mail. Botnier@gmail.com 

Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Bager søges igen til Toronto.

Virksomheden er vokset og har brug for flere dygtige bagere, som skal kunne bage wienerbrød.

Mulighed for snarlig ansættelse.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 02:34 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
jeg formoder at i står for arbejdstilladelse og andet der hører sig til i forbindelse med ansættelse i Kanada.
Side 1 ud af 2 (19 indlæg)