Køb et Amino Sponsorlink
Mig og en ven har gået længe med en idé om at starte en webshop som sælger tøj. Kender i nogle man kan kontakte vedr. køb af tøj.
Venlig hilsen
Martin & Mikkel
Dato: 27-05-2007 21:31:30 Forfatter:Martin Jørgensen Hej alle sammen.Mig og en ven har gået længe med en idé om at starte en webshop som sælger tøj. Kender i nogle man kan kontakte vedr. køb af tøj. Og hvad er kravene,Venlig hilsenMartin & Mikkel Jamen I er da velkomne til at besøge vores showroom.... Sports, cassual, fashion-ware. 3 forskellige kollektioner. www.memberofscandinavia.com Nu skal jeg også forsøge at svare på andres vegne:Mange tøjfirmaer (inkl. os selv) kigger meget nøje på hvilke kunder vi vælger. Alle kunder bør være yderst respektable, og bør forhandle et kvalitetsniveau som ligger nær sit eget produkt. Hertil bør I være opmærksomme på, at jo mere I køber, destp bedre priser får I som regel. Dog kan der som regel laves aftaler om kommisionslagrer, hvor ens avance er lille - dog med nul risiko. Lad mig høre fra jer.
Martin & Mikkel
Billig rolly toys traktor her
Billige designer Solbriller fra 60 euro/450 kr og op!
Gucci Solbriller -- Tom Ford Solbriller -- Lacoste solbriller -- Carrera Solbriller mm.
Mange andre kendte mærker, og alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.
Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...
Hej
Kan læse mig frem til at I importeret mærkevarer.
er det muligt at i kan sende et katelog til mig enten på mail eller på min afdresse? Min mail er miafloffy@hotmail.com
Venlig hilsen Mia
Jeg har for nyligt startet tøjproduktion, og vil da meget gerne vise min kollektion frem, hvis det stadig har interesse?
// Mvh. Christian da Silva Wendelbo
Managing Director
A&W Fine Furniture JSC
det har det meget.-)
Har du et katalog du kan sende til mig?