Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate side bortgives

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Hej med jer

Jeg har en meget gammel siden på www.vind1bil.dk - Faktisk den første affiliate side jeg har lavet, men har ikke rørt den i flere år. Da jeg nok ikke får gjort mere ved siden syntes jeg at det kunne være en god ide at give den væk.

Lidt om siden

Når jeg søger på google som incognito i chrome, så ligger siden stadig nummer 1 på vind en bil og på vind bil - Der er ikke mange søgninger, men jeg syntes at siden måske kunne være en god start for en ny affiliate.

På et tidspunkt lå den og indtjene 500 kr per måned, så det burde være muligt at få den derop igen ved at kigge lidt på marked og se hvad der er af muligheder og programmer.

Lidt om dig som skal overtage den:

Du er ny med affiliate og har lyst gøre lidt ved siden så du kan tjene lidt lommepenge.

Skriv her i tråden hvorfor du skal have siden og så tager jeg en beslutning ud fra hvad du skriver.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 697
Fra  Blackface.dk Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Det lyder som et godt tilbud :)

Jeg er rimelig ny med affiliate og ønske en ny side at arbejde med. Jeg læser meget om seo og links og den slags.

Jeg er en fyr der går 110% ind i et projekt når jeg beslutter mig for noget, og jeg tror på denne side kan blive til noget, ellers skal jeg nok gøre den til det ;)

Håber det var nok, ellers smid mig en pm.
Jeg er rigtig meget interesseret :)

Hilsen
Morten

Blackface.dk -> Billig blackmask

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, og fantastisk at du overvejer at bortgive den væk :-).

Jeg stødte på Amino i efteråret 2011, og et par uger efter havde jeg min første Affiliate side 'Pengetjen.dk'. Jeg har lært en hel masse omkring Affiliate sider, men der er ingen tvivl om at jeg sagtens kan lære mere.

Ved at bortgive siden til mig kan du være sikker på at den får et ekstra 'pust'. Jeg går altid helhjertet ind i et projekt, og hvis siden ikke interesserede mig havde jeg selvfølgelig ikke skrevet her.

Jeg er kun 15 år, og på bekostning af det er jeg så småt begyndt at tjene en del tusinde kroner ind om måneden. Jeg drømmer af at leve af Affiliate hjemmesider, og vind1bil.dk vil skubbe mig et skridt tættere på drømmen.

Mvh, Casper Jensen.

Fra København
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det lyder som en rigtig fed idé :-)

Jeg har selv brugt affiliate i noget tid, men er i opstartsfasen med min første affiliateside, så kunne være lækkert med endnu et projekt. :-)

Da jeg har mange projekter bag min ryg, vil jeg mene at jeg er den rigtige, da flere af dem er blevet succesfulde.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 137
Fra  ITadviser.dk Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det kunne være meget spændende at bygge videre på din affiliate side. Jeg har ikke meget erfaring inden for affiliate, derfor kunne det være sjovt at starte med denne side. Jeg har læst en del om det og skrevet de ideer ned jeg nu havde, men de er aldrig rigtig blevet til noget.

Det ville ikke være dårligt hvis man bare kunne tjene lidt lommepenge på det. Det vil også give et boost til de projekter der skulle være i fremtiden.

Mvh. Nichlas

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nillerrune:

Hej med jer

Jeg har en meget gammel siden på www.vind1bil.dk - Faktisk den første affiliate side jeg har lavet, men har ikke rørt den i flere år. Da jeg nok ikke får gjort mere ved siden syntes jeg at det kunne være en god ide at give den væk.

Lidt om siden

Når jeg søger på google som incognito i chrome, så ligger siden stadig nummer 1 på vind en bil og på vind bil - Der er ikke mange søgninger, men jeg syntes at siden måske kunne være en god start for en ny affiliate.

På et tidspunkt lå den og indtjene 500 kr per måned, så det burde være muligt at få den derop igen ved at kigge lidt på marked og se hvad der er af muligheder og programmer.

Lidt om dig som skal overtage den:

Du er ny med affiliate og har lyst gøre lidt ved siden så du kan tjene lidt lommepenge.

Skriv her i tråden hvorfor du skal have siden og så tager jeg en beslutning ud fra hvad du skriver.

God stil! og 5 af de gule.

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Tilmeldt 31. Oct 11
Indlæg ialt: 145
Fra  UG Arts Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niller,

Rigtig god stil at du vil give den videre til en anden.

Jeg har brugt de sidste 2 uger med ipadden inden jeg sku sove, på at lære omkring Affiliate Marketing og SEO, jeg synes jeg er ved at være klar til at komme igang med Affiliate for første gang, så kunne det jo være en ekstra ordinær chance med sådan en side der sådan set er klar.

Mvh.

Mathias

Mit første affiliate site: http://frituregryde.dk/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de mange svar også dem som er blevet sent på PB, jeg tager en beslutning sidst på ugen.

Lige en ting som jeg glemte at nævne, personen skal selv have et webhotel da jeg har andre ting hvor det ligger nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej med jer

Mange tak for jeres svar, både dem her i tråden og dem på PM. I var alle gode kandidater, men jeg ville gerne have det skulle være en som var lidt på bar bund i forhold til affiliate marketing og her røg et par stykker af jer. Jeg er dog sikker på at i nok skal komme langt med de projekter som i har gang i.

Jeg har valgt http://www.amino.dk/members/Hasselstrom/default.aspx som arvtager af min side, grunden var at Anders var lidt på bar bund i forhold til affiliate marketing, men ellers syntes jeg at han har en rigtigt spændene profil som fremtidig iværksætter.

Her er hvad Anders skrev til mig - (Håber at det er ok at smide ind her)

Hej Nillerrune.

Tusind tak for en super mulighed du giver os andre her på Amino.

Kort om mig selv: Jeg er 22 år og studerer til dagligt økonomi og politik på Copenhagen Business School. Jeg bruger meget tid på CSE-lab (Copenhagen School of Entrepreneurship) samt egne projekter. Jeg har en fortid som supersælger i Telia og er medlem af talentnetværket 4potentials.

Jeg var til en workshop i onsdags der drejede sig om "Digital Business". Det er en verden, som jeg ikke har snuset til før. Jeg kan godt lide idéen om at generere en passiv indkomst efter en stærk (og kontinuerlig) arbejdsindsats. Jeg rejser til Australien og studerer i 1 semester inden længe og jeg vil i tiden op til og imens jeg er dernede lærer alt hvad jeg kan vedrørende affiliate marketing, digital business og passiv indkomstskilder generelt. 

Jeg synes du skal overveje mig som en potentiel kandidat til din Affiliate Marketing side, da jeg er en topmotiveret iværksætter med flere projekter i bagagen, men samtidig har fået øjnene op for en anderledes del af iværksætteri inden for den senere uge. 

Hvis du har nogen spørgsmål eller har lyst til at tale sammen, vil jeg meget gerne tage kontakt til dig over telefonen. Jeg er sikker på, at dine erfaringer er meget værdifuld for min videre udvikling - og hey - det er altid hyggeligt med en lille snak.

De bedste hilsner,

Anders


Jeg har skrevet til Anders og vi tager den på PB herfra.

Ha en god weekend

Mvh

Nils

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)