Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde leverandører såvel import spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en god forretnings ide, såvel en kunde base, der ikke bliver fuldt udnyttet, af andre merchendiser i basen. Jeg har ide til navnet, forretnings opsætningen osv. Jeg vil dog kun starte op omkring et produkt gruppe, hvilket jeg har problemer med at finde.

Problemet er blot, jeg ikke ved hvor jeg kan skaffe produkterne henne, det ting der skal bestilles ude i udlandet, fra Thailand, Kina og Japan. Det er kimonoer og diverse tilbehør jeg er interesseret i at sælge. 

Men, jeg kan ikke finde det rigtige frem ved at google, uden tvivl søger jeg forkert, på grund af uvidenhed. Jeg er interesseret i at skabe kontakter og handler, såvel købe mængder hjem, til at opbevare her hjemme og sælge videre. Jeg søger kort sagt leverandører, men hvor finder jeg disse?

Jeg er en erfaren sælger, men importere fra andre lande har jeg ingen erfaring med, derfor er jeg usikker omkring regler for import.

Selvfølgelig føre det til et andet spørgsmål, når man importere vare, hvad skal jeg være opmærksom på, når jeg bestiller hjem, såvel hvad jeg skal gøre for at sikker mine vare, kommer igennem kontrollen lovligt. 

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der findes rigtig mange tråde herinde omkring import. Et godt råd er at læse på dem, og så stille et specifikt spørgsmål - du spørger meget bredt, og det giver dig næppe brugbare svar.

Mht. at finde leverandører: Du må google noget mere - en søgning på wholesale kimono gave 702.000 svar, så det er bare om at gå i gang - prøv fx at begrænse søgningen til de lande, du er interesseret i at handle med.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker Kirsten ^^ 

DET VAR ORDET!!! Wholesales, takker ^^ Det hjalp min søgning meget mere :3

Kunne da også bare lære og bruge søge funktionen XD Fandt meget hurtigt info om import XD

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)