Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nemmeste og billigste måde at gå fra simpelt I/S til ApS?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I bør kunne omdanne jeres i/s til et ApS skattefrit jf. virksomhedsomdannelsesloven.. på den måde undgår i også alle problemer ved at skulle flytte aktiver fra et firma til et andet..

Selve stiftelsen af et ApS kan man selvfølgelig sagtens selv lave, men husk også at lave en anpartshaverkontrakt, på den anden side så er prisen for at få en professionel til at stifte selskabet typisk kun mellem 1500 - 3000.. så det er ikke nogen stor besparelse..

Dbh. David Brodin Larsen

www.selskabsrådgivning.dk

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene. Vi går videre med vores overvejelser om hvordan vi får det gjort :-) !

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for en virkelig "fin" stjerne.. Har den der har givet mig den også nosser nok til at forklare hvorfor ??

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

David Brodin Larsen:

Mange tak for en virkelig "fin" stjerne.. Har den der har givet mig den også nosser nok til at forklare hvorfor ??

 

- Det er så et svar, helt udenom Lars indledende tråd...:  (undskyld Lars Ick!)

Jeg har ikke været ind over med stjerne til dig, men det er bestemt ikke nogen ukendt faktor (nærmest berygtet) på amino, at du har selv har smidt  "1" stjerne, i forskellige anledninger. Amino er en del af din markedsføring og smider man om sig i berygtet stil med 1 stjerne, så ligger potentialet i din markedsføring i samme grad. 

Fakta er at hvad du giver får du igen (uden at der skal nosser til at svare).

 

mvh.

Michael

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder ikke rart, at man kan straffe hinanden med enkelt stjerner. Det må da være sådan, at det handler om indlægget og INTET andet.

Ebay havde problemer med feedback - køberne turde ikke give negativt feedback af skræk for, at sælger så bare automatisk sagde tak med et negativt feedback den anden vej. Derfor kan sælger ikke længere se købers feedback.

Det skulle ikke gerne være sådan her, at man skal skjule folks negative enkelt stjerner, for at de ikke skal blive hævnet med en enkelt retur - uden det nødvendigvis har spor med indlægget at gøre

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København Ø
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 456
Fra  Dansk Erhvervs- & Selskabsrådgivning Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Pausgaard:
mvh.Michael

Ok .. så jeg fik en i nakken som "tak for sidst" ... jamen tak for det.

Tilmeldt 5. Dec 07
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du behøver ikke at takke --- 

 Men primitivt er det fra din side, at man svarer på din indlæg og du så selv kaster dig af med en stjerne.. (for at høre sandheden). Men mailene har floreret  internt og du har mistet lidt kunder på dit negative stjerne-udbredning.

Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 326
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry to butt in - og muligvis bringe tråden lidt på afveje.

Når man læser tråden så er der jo nærmest ingen grænser for hvor langt man kommer for 3.000 kr. i rådgiverbudgettet. Da jeg i sin tid var advokat debiterede jeg ca. 2500+/timen og så er det altså ikke langt man kommer for 3K. Nu var jeg ikke på et af landets billigste kontorer (snarere tværtimod) og det er selvfølgeligt muligt at finde billigere rådgivere. Jeg tror simpelthen kun det er muligt hvis der i megte stor udstrækning bruges standarddokumenter, vedtægter og anpartshaveroverenskomster mv.

En anpartshaveroverenskomst er dog alt for vigtig til blot at copy paste fra andre. Det er anpartshavernes garanti for at der er taget hånd om problemstillingerne allerde inden de stiger frem fra horisonten. Sørg for at den er tilrettet til din specifikke situation og præcist til jeres forhold.

Bare ved at læse tråden her - men også andre tråde - kan man se at begrebsforvirringen er total.

/Banditten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Pausgaard:
Men primitivt er det fra din side, at man svarer på din indlæg og du så selv kaster dig af med en stjerne

Sandheden er ilde hørt! Alene det at du har gjort tråden til en klynketråd inviterer altså til 1 stjerne. At du så selv tilsyneladende har kastet 1 stjerne efter Michael minder mest om "moral er godt men dobbeltmoral er dobbelt så godt".

Her spildes ikke en stjerne på klynkeren men på den som griber om nælden.

/Henrik

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Banditten:
Når man læser tråden så er der jo nærmest ingen grænser for hvor langt man kommer for 3.000 kr. i rådgiverbudgettet.

Kunsten er at vide hvornår standardkontrakten ikke rækker til ens forhold. Jeg oplever dog at de fleste selskabsfabrikanter er fleksible i forhold til mindre tilretninger uden at det påvirker prisen.

Men ja direkte omregnet ligger der ikke mange rådgivningstimer gemt i de priser.

/Henrik

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)