Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for 20000 til at udføre min drøm !.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 02:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Amin'oer 

Er der nogen herinde som har nogle penge som de har til side og ikke bruger så har jeg måske en god deal for dig !.. 

Jeg har en webshop som er næsten færdig opbygget mangler bar penge til at købe varen, hvis der nogle her som ønsker at tjene penge på deres penge som de ikke bruger må du meget gerne kontakte mig. 

Jeg vil forklar min idea i detaljer hvis du skriver en PM til mig !.

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 06:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 2 person

happy1988:

Hej Amin'oer 

Er der nogen herinde som har nogle penge som de har til side og ikke bruger så har jeg måske en god deal for dig !.. 

Jeg har en webshop som er næsten færdig opbygget mangler bar penge til at købe varen, hvis der nogle her som ønsker at tjene penge på deres penge som de ikke bruger må du meget gerne kontakte mig. 

Jeg vil forklar min idea i detaljer hvis du skriver en PM til mig !.

Det var dog en fantastisk god deal man får for sine 20k, du har en (næsten færdig) webshop investoren skal bare levere varerne til dig? 

Hvad sker der så med investeringen hvis du ikke formår at sælge varerne?

Det lyder, undskyld jeg siger det, som en useriøs og meget dårlig investering.

Fra København S
Tilmeldt 21. Aug 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg ville også umiddelbart holde fast i, at hvis det er så fantastisk en idé, så sørg for at holde den på egne hænder i opstartsfasen så du ikke skal dele dit overskud med for mange.

Prøv at lave en forretningsstrategi og en businessplan inden du søger investorer. Det viser lidt kompetence og seriøsitet, at du har lagt en længere strategi og har sat ord på den.

 

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Som de andre skriver, må du gøre dette lidt bedre.. lyder lidt for usikkert i mine øre, hvis det kun drejer sig om 20,000 kr, hvorfor så ikke gå i banken og låne dem ? burde ikke være nogen problem hvis du har en udmærket handlings plan.

Tilmeldt 22. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres feedback alle sammen. 

Jeg giver jer ret i det i siger men tråden var mere rettede til dem der havde 20 k lægende og ikke vidst hvad de skulle bruge pengene til :).. ved ikke om man kan sige det useriøst eller en dårlig investering. 

og det ikke noget nye idea eller ny koncept men bar en almindlige forretning som alle andres 

tak for jeres forståelse 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke godt selv samle 20 k ? Det er trods alt ikke så mange penge. Find et arbejde 2-3 måneder og spar op.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Happy1988! :-)

Man skal brænde for det man laver - ellers kommer man ikke langt!  

Umiddelbart så synes jeg ikke det lyder som om du VIRKELIG brænder for den shop. Ja okay 20.000,- er mange penge, men hvis du virkelig brænder for din shop, så skal du nok hive de 20.000,-  hjem.

Der er tonsvis af muligheder for hvordan du selv kan skaffe de penge, hvis du altså yder en indsats! 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke jeg kan se dine konto oplysninger nogen steder? Hvordan vil du så have jeg giver dig pengene? Jeg har en masse penge til at ligge som jeg alligevel aldrig får brugt :-) Vil med glæde hjælp dig.

Spøg til side - Det var dog en dybt useriøs måde at bede om penge på? :-)

Hvad vil du sælge? Hvad får man ud af det? Hvor lang tid går der før du gider betale tilbage? Kan du noget overhovedet (Uddannelse, erfaring mm.)? 

Hvorfor beder du overhovedet om 20k? Som det står så fint længere oppe, så tager det dig max 3-4 mdr. så har du dem selv? eller du brænder måske ikke nok for din "drøm"??

JG

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

End videre, må din kreditværdighed i banken være umådelig lav, såfremt de ikke ønsker at låne dig 20.000. Kan du som et minimum spare blot 5000 sammen, burde en bank med sund fornuft, og dig med en fornuftig plan, være villige til og låne dig de 20.000 - Så noget må mangle mellem A og Z, hvilket er op til dig selv at finde de ting der skal korrigeres.

Men da jeg er i den situation, at jeg har pengene til det. Så smid mig en mail på
Jeppehb006@gmail.com og lad mig høre mere.

P.S: Læser ikke noget, der ikke er seriøst og velskrevet :)

Mvh
Jeppe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)