Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster en web shop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej hvad koster en web shop og lave Den skal have samme funktioner som denne.1 kup.dk

Men det skal ikke være de samme produkter så det vil ikke være en kopi.

Jeg har kigget på prestashop.

og syntes de har nogle gode moduler man kan tilkøbe.

Men er de gode eller er der andre der er bedre.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det spørgsmål stilles rigtig ofte her på Amino. Kig omkring på Amino, og du vil se folk, der spørger om nøjagtig det samme som dig. Jeg tilbyder forskellige PrestaShop løsninger, så du er også velkommen til at kigge på startwebbutik.dk.

Den side du tager udgangspunkt i, er meget dårligt designet, synes jeg. Jeg bryder mig ikke om den måde alle produkterne kastes i hovedet på folk, uden hensyntagen til, hvad de leder efter. Det hele er en stor sammenblanding af varer, der ikke bliver præsenteret overskueligt. Det er vigtigt at have fokus på brugervenlighed også.

Bortset fra det, kan jeg varmt anbefale PrestaShop som shopløsning. Det er meget nemt at gå til, og der findes et utal af moduler og tilpasningsmuligheder.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København
Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt fra 5.000 til flere millioner. 

Jeg bruger selv Magento og jeg er meget tilfreds. Webstock har stået for at sætte det hele op og jeg kan klart anbefale dem. De har også nogle gode priser :-)

Den side du har linket til har meget lave priser, så jeg ville lige undersøge markedet og se om du overhovedet kan tjene penge på det.

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for beskeden 

Det var ikke produkterne jeg ville sælge men mere opsætningen på siden . jeg har også kigget på denne side. som er meget simpel bygget op "shoppingman"

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

6000,- med dit eget design

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

6000 kr. inkl. betalingsløsning og hosting, vejledning (eller måske fri support??) - eller hvordan? Giv nu trådstarter den reelle pris i stedet for at forsøge at få det til lyde som om det koster ingenting at lave en webshop, for det passer jo ikke. Og hvilket shopsystem tilbyder du i øvrigt?

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne lige ligge billet ind her også, Jeg er kan udvikle magento, og har udviklet for en her på amino som er dejlig tilfreds, og så har jeg arbejdet for danmarks største mangentohus (procontractors) Magento kan helt klart løfte alle krav til en netbutik, både på nettet og mobilt.

// Bo

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt efter om du selv finder template eller vi skal lave et unikt design for dig, så starter vores løsning på 15.000 du får optimeret magento hosting og en virkelig kompetent udvikler, plus vi er altid klar med support 24/7 over mail ( om natten er der dog nogle gange lange svartider ;) ) Lad mig høre dine krav i stedet for at sige den skal ligne den her butik, for så tænker du måske på nogle funktioner som gør din butik endnu bedre end den du gerne vil ligne med hensyn til funktioner.

Skriv til mig og lad os få en snak.

// Bo

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Fra  Iwerksom Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at lave en kravspecifikation. Det behøver ikke at være en kæmpe sag på flere hundrede sider.

Med den i hånden kan du tage rundt og et møde et par udviklere og gå listen igennem. Er der god kemi og kan de opfylde punkterne på listen så har du den rette.

Hvis du vil kigge lidt på systemerne så har de fleste shop systemer en demo side hvor du kan afprøve dem.

Hilsen

Jonas

Jonas Schoustrup-Thomsen

Iwerksom - http;//iwerksom.dk

Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svaret det vil jeg gøre 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)