Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger ung tekstforfatter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Apr 10
Indlæg ialt: 294
Fra  lukket virksomhed Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg søger en ung skribent, der kan skrive en række artikler for mig.  
Det vil blive cirka 10 artikler der skal skrives i første omgang, og på lang sigt skal jeg højest sandsynligt bruge omkring 10-20 artikler om måneden. (kan jeg dog ikke sige med sikkerhed allerede nu.) Du skal være dygtig til at sætte dig ind i de emner du skal skrive om, og kunne levere tekster der egner sig til emnet og besvare nogle forudbestemte spørgsmål. 

Skriv en privat besked med dine priser og kom gerne med referencer til tekster du har skrevet før. 

Venlig hilsen
William Frost.

:o) 

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William.

Jeg skriver tekster for 40,00,-(400 ord)

Referencer kan du se på min amino profil.

Skriv en privat besked, hvis det har interesse.

.

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

40 kroner plus moms?? Jeg sender dig også lige en pm så :-)

Tilmeldt 28. May 10
Indlæg ialt: 1460
Fra  N/A Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Høy:

40 kroner plus moms?? Jeg sender dig også lige en pm så :-)

Det gør du bare :)

.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej William

Jeg råder over et hold af dygtige freelancere, som alle skriver under min professionelle supervision.

Det betyder, at du køber dine tekster hos en "rigtig" tekstforfatter, men betaler som om du købte hos en amatør.
Det betyder, at den tekstforfatter, der skriver dine tekster er vurderet af én, som har uddannelse og erfaring - nemlig mig.
Det betyder, at vi kan leverer stort set alle de tekster, du ønsker dig på ganske kort tid.
Det betyder, at du er helt sikker på at få tekster, som ikke blot er skrevet på korrekt dansk, men som oven i købet er skrevet i et godt og interessant sprog.

Jeg giver ikke kundereferencer, fordi især de store kunder ikke har lyst til at skilte med, at de køber billige tekster, men ring og lad os tage en snak om det - så skal jeg nok overbevise dig om, at du får bedre billige tekster hos mig.

Læs mere her: www.hvadvildusigetilhvem.dk/bedre-billige-tekster

Venlig hilsen

Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåja, jeg fik slet ikke nævt, at du godt nok ikke kan være sikker på, at det bliver én af de unge, der skriver dine tekster.
Det kan godt være, at opgaven går til nogle af de voksen akademikerer med erfaring fra medie- og reklamebranchen - men det koster ikke ekstra af den grund.

Venlig hilsen

Hans

Tilmeldt 26. Apr 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære William,

Søger du stadigvæk en dygtig tekstforfatter? Så kunne jeg være den rette. Jeg har en solid erfaring inden for tekstforfatteriet, bl.a.:

artikler

skitser til tv-manus (Kyst, DR)

fondsansøgninger

pressemateriale

konsulentrapporter

Desuden har jeg en humanistisk magistergrad med masser af lange tekster på cv'et.

Hvilke emner ønsker du beskrevet? Når du søger en "ung" person, regner jeg helt afgjort med, at jeg som 37-årig passer i kategorien!

Du kan som udgangspunkt sende en enkelt opgave/oplæg til artikel, og så kunne vi tage den derfra.

Mange hilsner,

Stine

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)